تاثیر غلظت فاز جامد بر ساختار، اندازه تخلخل و خواص مکانیکی قطعات متخلخل هاردستونیت تولید شده به روش ریخته گری انجمادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر غلظت فاز جامد بر ساختار، اندازه تخلخل و خواص مکانیکی قطعات متخلخل هاردستونیت تولید شده به روش ریخته گری انجمادی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر غلظت فاز جامد بر ساختار، اندازه تخلخل و خواص مکانیکی قطعات متخلخل هاردستونیت تولید شده به روش ریخته گری انجمادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر غلظت فاز جامد بر ساختار، اندازه تخلخل و خواص مکانیکی قطعات متخلخل هاردستونیت تولید شده به روش ریخته گری انجمادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر غلظت فاز جامد بر ساختار، اندازه تخلخل و خواص مکانیکی قطعات متخلخل هاردستونیت تولید شده به روش ریخته گری انجمادی :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۲

روش ریخته گری انجمادی روشی جدید و با بیشترین امکان کنترل جهت تهیه ی قطعات متخلخل سرامیکی می باشد. هدف از مطالعه حاضر بررسی تأثیر مقدار درصد پودر بر ریزساختار و خواص مکانیکی قطعات متخلخل هاردستونیت تولید شده به روش ریخته گری انجمادی است. در این پژوهش ابتدا دوغاب پایداری از هاردیستونیت با غلظت های مختلف آماده شد، سپس درون قالب با دمای ۴۰- درجه سانتی گراد ریخته شد. پس از انجماد با نرخ ۱C/min، کریستال های یخ داخل نمونه ها با استفاده از دستگاه خشک کن انجمادی تصعید شد و نهایتاً نمونه ها در دمای ۱۱۵۰ درجه سانتی گراد زینتر شدند. تصاویر به دست آمده از SEM بیانگر این است که افزایش غلظت جامد منجر به کاهش اندازه تخلخل ها از ۷۵/۳۲ میکرومتر به ۳۳/۲۳ میکرومتر می گردد. خواص مکانیکی نمونه ها نیز مورد بررسی قرار گرفت که حاکی از کاهش درصد تخلخل از ۸۱/۲۵ درصد به ۶۸/۱۶ درصد و افزایش استحکام فشاری از ۰/۷۸۱ مگاپاسگال تا ۰/۹۳۴ مگاپاسگال همزمان با افزایش غلظت جامد می باشد. همچنین درصد انقباض حجمی با افزایش غلظت جامد از ۴۰/۷۸ درصد به ۳۳/۷۸ درصد کاهش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.