رابطه ویژگی‌های روان‌سنجی بهزیستی روانی با کیفیت زندگی در کارکنان معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ویژگی‌های روان‌سنجی بهزیستی روانی با کیفیت زندگی در کارکنان معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ویژگی‌های روان‌سنجی بهزیستی روانی با کیفیت زندگی در کارکنان معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ویژگی‌های روان‌سنجی بهزیستی روانی با کیفیت زندگی در کارکنان معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ویژگی‌های روان‌سنجی بهزیستی روانی با کیفیت زندگی در کارکنان معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا :

تعداد صفحات : ۶

اهداف: امروزه با توجه به افزایش شاخص طول عمر و امید به زندگی، مساله مهم‌تری تحت عنوان کیفیت زندگی مطرح است. پژوهش حاضر با هدف بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی بهزیستی روانی و رابطه آن با کیفیت زندگی در کارکنان معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا انجام شد.

مواد و روش‌ها: این پژوهش همبستگی در کارکنان معاونت بهداد ناجا در شهر تهران که در سال ۹۶-۱۳۹۵ مشغول به کار بودند، انجام شد. ۳۰۰ نفر به روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای چندمرحله‌ای انتخاب شدند. پرسش‌نامه‌های بهزیستی روانی و کیفیت زندگی رای جمع‌آوری داده استفاده شد. برای تحلیل داده‌ها از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل عامل اکتشافی در قالب نرم‌افزار SPSS19 استفاده شد.

یافته‌ها: میانگین کیفیت زندگی نمونه‌ها ۵.۴۰±۳۱.۸۴ بود. بالاترین میانگین بهزیستی روانی مربوط به اضطراب و احساس تعلق (۱۹.۸۱±۷۰.۹۴) و کمترین میانگین بهزیستی روانی مربوط به رضایتمندی (۵.۱۵±۹.۴۷) بود. تمام عوامل بهزیستی روانی با کیفیت زندگی همبستگی مثبت و معنی‌داری داشتند (۰.۰۱=p).

نتیجه‌گیری: افزایش بهزیستی روانی در کارکنان معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا منجر به بهبود کیفیت زندگی می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.