اثر بخشی آموزش مدیریت استرس بر عملکرد تحصیلی و خود کارآمدی دانش آموزان پسر پایه اول متوسطه دوم شهر داراب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی آموزش مدیریت استرس بر عملکرد تحصیلی و خود کارآمدی دانش آموزان پسر پایه اول متوسطه دوم شهر داراب دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی آموزش مدیریت استرس بر عملکرد تحصیلی و خود کارآمدی دانش آموزان پسر پایه اول متوسطه دوم شهر داراب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش مدیریت استرس بر عملکرد تحصیلی و خود کارآمدی دانش آموزان پسر پایه اول متوسطه دوم شهر داراب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی آموزش مدیریت استرس بر عملکرد تحصیلی و خود کارآمدی دانش آموزان پسر پایه اول متوسطه دوم شهر داراب :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۴

هدف ا صلی پژوهش حا ضر برر سی تاثیر آموزش مدیریت ا سترس بر عملکرد تحصیلی و خودکارامدی تحصیلی دانش اموزان پسر اول متو سطه دوم شهر داراب بود. این پژوهش کاربردی بوده و از روش شبه آزمایشی پیش ازمون – پس آزمون با گروه کنترل می با شد. جامعه آمار ی این تحقیق دانش آموزان پسر اول متو سطه دوم شهر داراب در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ بود که از بین آنها ۵۰ نفر به روش نمونه گیری تصــادفی خوشــه ای چندمرحله ای انتخاب شــدند. گروه آزمایش در معرض ۸ جلسه ۴۰ دقیقه ای آموزش مدیریت استرس قرار گرفت و گروه کنترل مداخله ای دریافت نکردند. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه های عملکرد تحصیلی درتاج و همکاران ((۱۳۸۳، خودکارآمدی تحصیلی شرر((۱۹۸۲ استفاده شد. جهت بررسی پایایی پر سشنامه ها از آلفای کرونباخ و روایی صوری و محتوایی ا ستفاده گردید. آلفای کرونباخ پر س شنامه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی به ترتیب ۰/۷۹ و ۰/۸۱ برآورد گردید. برای بررسی فرضیه های پژوهش از تحلیل کوواریانس استفاده شد. با توجه به مقدار F برای خرده مولفه ی خودکارآمدپنداری ۱۶/۴۲، تاثیرات هیجانی ۲۰/۰۱، برنامه ریزی ۱۶/۲۹ ، انگیزش ۲۳/۶۰ و نمره ی کل عملکرد تحصـیلی ۵۷/۱۱ به دســت آمد و از نظر اماری معنی دار بود. با این حال، خرده مولفه ی فقدان کنترل پیامد با مقدار = F 2/44 معنادار نبود. بنابراین، فرضیه ی ۱ تایید شد و می توان گفت که آموزش مدیریت استرس بر مولفه های عملکرد تحصـیلی دانش آموزان پســر اول متوســطه دوم تاثیر دارد. همچنین مقدار F برای خرده مولفه ی میل به آغازگری رفتار ۲۰/۷۳، میل به گسترش تلاش برای کامل کردن تکلیف ۳۷/۶۴، متفاوت در رویارویی با موانع سازی ۲۹/۷۳ و نمره ی کل خودکارآمدی ۷۱/۶۶ به دست آمد که از نظر آماری معنی دار بود. بنابراین، فرضیه ی ۲ تایید شد و می توان گفت که آموزش مدیریت استرس بر مولفه های خودکارآمدی دانش آموزان پسر اول متوسطه دوم تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.