شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل و مؤلفه های مؤثر بر سیستم مدیریت بهره وری منابع انسانی (مورد مطالعه: شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل و مؤلفه های مؤثر بر سیستم مدیریت بهره وری منابع انسانی (مورد مطالعه: شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل و مؤلفه های مؤثر بر سیستم مدیریت بهره وری منابع انسانی (مورد مطالعه: شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل و مؤلفه های مؤثر بر سیستم مدیریت بهره وری منابع انسانی (مورد مطالعه: شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل و مؤلفه های مؤثر بر سیستم مدیریت بهره وری منابع انسانی (مورد مطالعه: شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۶

پژوهش حاضر در صدد است به شناسایی عوامل و مؤلفه های مؤثر بر سیستم مدیریت بهره وری منابع انسانی در شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان بپردازد. پژوهش از حیث هدف، یک تحقیق کاربردی به شمار می رود. پژوهش در دو مرحله انجام گرفت. در مرحله نخست، جامعه پژوهش مشتمل بر خبرگان دانشگاهی و مدیران صنعت آب و فاضلاب بوده که ۲۵ نفر از خبرگان در تحقیق مشارکت داشته اند. در این مرحله، از تکنیک دلفی جهت شناسایی عوامل و مؤلفه های تأثیرگذار بر سیستم مدیریت بهره وری منابع انسانی استفاده شد. نتایج حاصل از اجرای سه دور تکنیک دلفی نشان داد که ۳۴ مؤلفه به عنوان عوامل مؤثر بر سیستم مدیریت بهره وری منابع انسانی عمل می کنند. به طوریکه این مؤلفه ها به کمک تحلیل عاملی اکتشافی به ۵ طبقه کلی دسته بندی گردیده که ۷۷/۵% واریانس کل را تبیین می کند. در مرحله دوم، کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان به عنوان جامعه آماری پژوهش در نظر گرفته شدند. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران، ۱۰۳ نفر محاسبه شد. در طراحی ابزار گردآوری داده ها، اعتبار محتوایی با نظر خبرگان کسب شده و اعتبار سازه نیز با استفاده از تحلیل عاملی تأیید شد. پایایی سنجه نیز به روش آلفای کرونباخ با ضریب ۰/۸۳۵ محاسبه و مورد تأیید قرار گرفت. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از تحلیل عاملی تأییدی، شاخص های نیکوی برازش، آزمون فرض، تحلیل واریانس و آزمون تعقیبی-بونفرونی به کمک نرم افزارهای SPSS,AMOS استفاده شد. یافته ها نشان داد که پنج دسته عوامل کلی ۱) منابع انسانی، ۲) خدمت به ارباب رجوع، ۳) رهبری، ۴) تحول سازمانی؛ و ۵) فرهنگ و ارزش ها بر سیستم مدیریتبهره وری منابع انسانی در شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان تأثیرگذار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.