بررسی امکان استفاده از لجن تخلیه شده برکه بی هوازی در مصارف کشاورزی (مطالعه موردی: تصفیه خانه فاضلاب سبزوار)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی امکان استفاده از لجن تخلیه شده برکه بی هوازی در مصارف کشاورزی (مطالعه موردی: تصفیه خانه فاضلاب سبزوار) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی امکان استفاده از لجن تخلیه شده برکه بی هوازی در مصارف کشاورزی (مطالعه موردی: تصفیه خانه فاضلاب سبزوار)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی امکان استفاده از لجن تخلیه شده برکه بی هوازی در مصارف کشاورزی (مطالعه موردی: تصفیه خانه فاضلاب سبزوار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی امکان استفاده از لجن تخلیه شده برکه بی هوازی در مصارف کشاورزی (مطالعه موردی: تصفیه خانه فاضلاب سبزوار) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۸

به کلیه مواد جامدی که در عملیات تصفیه از فاضلاب جدا م یشود، لجن می گویند. در تصفیه خانه فاضلاب سبزوار، اولین برکه، بی هوازی است. فاضلاب ورودی که دارای مواد آلی معلق و محلول است، وارد برکه می شود. هدف از تصفیه بی هوازی لجن تبدیل ماده ای حجیم دارای بوی نامطبوع به ماده ای نسبت خنثی و بدون بو است. ابتدا برکه تخلیه لجن سبزوار به عنوان پایلوت طرح انتخاب گردید. نمونه گیری به مدت هشت هفته (هشت نمونه) در ماه های اردیبهشت و خرداد سال ۹۶ به ترتیب از خروجی پمپ ولان تخلیه شده در برکه ولان خشک، انجام شد که این نمونه ها جهت اندازه گیری پارامترهای N (نیترات)، P (فسفر)، K (پتاسیم)، Na (سدیم)، PH (میزان اسیدی و قلیایی بودن)، C/N (نسبت کربن به نیترات)، EC (هدایت الکتریکی) و رطوبت، بررسی شد و نتایج با نرم افزار SPSS مورد آنالیز قرار گرفت. میانگین پارامترهای هشت نمونه طی هشت هفته در لجن تخلیه شده از برکه بی هوازی به صورت N:2.23 و P:1.60 و K:1.96 و Na:0.86 و Ph:8.04 و C/N:8.12 و EC:16.83 و Humidity: 8.57% اندازه گیری شد که همه پارامترها در حد مطلوب است. نتایج حاصل از مقایسه آزمایش ها کودهای پودر ماهی جنوب، کود مخلوط و ورمی کمپوست نشان داد که کود حاصل از تخلیه لجن برکه بی هوازی یکی از مناسب ترین و اقتصادی ترین کودهای قابل استفاده در کشاورزی است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.