ارائه الگوی مدیریت پروژه های نوآوری باز در همکاریهای بازارمحور: مطالعه موردی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه الگوی مدیریت پروژه های نوآوری باز در همکاریهای بازارمحور: مطالعه موردی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات دارای ۶۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه الگوی مدیریت پروژه های نوآوری باز در همکاریهای بازارمحور: مطالعه موردی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه الگوی مدیریت پروژه های نوآوری باز در همکاریهای بازارمحور: مطالعه موردی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه الگوی مدیریت پروژه های نوآوری باز در همکاریهای بازارمحور: مطالعه موردی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۶۴

کنترل پیچیدگیهای پروژههای نوآوری باز و بهرهبرداری از پتانسیلهای آن مستلزم ایجاد فرآیندها و قابلیتهای جدید است. در این پژوهش از طریق اکتشاف تجارب در سطح پروژههای نوآوری باز، الگویی برای مدیریت پروژههای نوآوری باز تدوین شده است. رویکرد این پژوهش، کیفی اکتشافی با استفاده از روش تحلیل مضمون است. برایناساس با ۱۸ مدیر پروژه نوآوری باز در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات با تمرکز بر پروژههای بازارمحور مصاحبه شده است. یافتههای پژوهش، مضامین اصلی مدیریت ارتباطات، مدیریت محدوده، مدیریت شبکه ذینفعان و مدیریت منابع انسانی را بهعنوان حوزههای موردتوجه در پیشینه معرفی میکند و پیرامون نحوه اجرای فرآیندهای آنها نیز به ارائه چارچوبهای جدیدی میپردازد. همچنین مضامین اصلی روش چابک، مدیریت دانش و مخصوصا مدیریت فناوری و نوآوری را بهعنوان حوزههایی که تاکنون کمتر موردتوجه بوده و در سطح پروژههای نوآوری باز از منظر دانش مدیریت پروژه مورد­بررسی قرار نگرفته است، شناسایی میکند. درنهایت این پژوهش در نحوه‎ اجرای پروژههای بازارمحور نیز رهیافت مدیریت اقتضایی پروژه را از طریق سنجش پیچیدگی پروژههای نوآوری باز پیشنهاد میکند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.