تحلیل تاثیر جذابیت برند کارفرما بر غرور سازمانی (مورد مطالعه: شرکت اصفهان ماشین اسپادانا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل تاثیر جذابیت برند کارفرما بر غرور سازمانی (مورد مطالعه: شرکت اصفهان ماشین اسپادانا) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل تاثیر جذابیت برند کارفرما بر غرور سازمانی (مورد مطالعه: شرکت اصفهان ماشین اسپادانا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل تاثیر جذابیت برند کارفرما بر غرور سازمانی (مورد مطالعه: شرکت اصفهان ماشین اسپادانا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل تاثیر جذابیت برند کارفرما بر غرور سازمانی (مورد مطالعه: شرکت اصفهان ماشین اسپادانا) :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۸

با انتقال از عصر صنعتی به عصر دانش ارتباط کارفرما- کارمند نیز دچار تحول شده و کارفرمایان با توجه به میزان عرضه و تقاضای استعدادها به سمت جذب کارکنان مستعد رهنمون شده اند و روز به روز در تلاش برای جذب کارکنان مستعد هستند؛ بنابراین راهی جز جذاب سازی برند کارفرما برای تمایز سازمان خود ندارند؛ از طرفی نگرش کارکنان نسبت به برندهای معتبر می تواند منجر به احساس غرور عاطفی در آنها گردد. این پژوهش که توصیفی-پیمایشی با ماهیت کاربردی و از لحاظ زمانی مقطعی می باشد به منظور » تحلیل تاثیر جذابیت برند کارفرما بر غرور سازمانی« انجام گرفته است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان شرکت اصفهان ماشین اسپادانا است که با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۱۵۲ نفر با روش در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. ابزار اندازه گیری تحقیق، دو پرسشنامه استاندارد جذابیت برند کارفرما و پرسشنامه غرور سازمانی بود که مورد استفاده قرار گرفت. برای اندازه گیری روایی پرسشنامه ها از روش صوری و محتوایی و برای تعیین پایایی آن آلفای کرونباخ محاسبه گردید که مقدار آن برای متغیر جذابیت برند کارفرما برابر ۰/۸۹۶ و برای غرور سازمانی برابر ۰/۷۸۳ برآورد گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از دو نرم افرارSPSS23 و Smart PLS3 انجام شد. برای بررسی نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگروف اسمیرنوف و برای آزمون فرضیات از روش مدلسازی معادلات ساختاری استفاده گردید نتایج نشان داد جذابیت برند کارفرما بر غرور سازمانی بطور معنی دار تاثیر دارد. همچنین آیتمهای ارزش اجتماعی، ارزش اقتصادی، ارزش توسعه و ارزش کاربردی بر غرور سازمانی موثر است ولی ارزش علاقمندی تاثیری بر غرور سازمانی نداشت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.