ارزیابی عملکرد هیدرولیکی و بهره برداری دریچه های مدول نیرپیک در کانال اصلی توزیع آب (مطالعه موردی: شبکه آبیاری یامچی، اردبیل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد هیدرولیکی و بهره برداری دریچه های مدول نیرپیک در کانال اصلی توزیع آب (مطالعه موردی: شبکه آبیاری یامچی، اردبیل) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد هیدرولیکی و بهره برداری دریچه های مدول نیرپیک در کانال اصلی توزیع آب (مطالعه موردی: شبکه آبیاری یامچی، اردبیل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد هیدرولیکی و بهره برداری دریچه های مدول نیرپیک در کانال اصلی توزیع آب (مطالعه موردی: شبکه آبیاری یامچی، اردبیل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد هیدرولیکی و بهره برداری دریچه های مدول نیرپیک در کانال اصلی توزیع آب (مطالعه موردی: شبکه آبیاری یامچی، اردبیل) :

تعداد صفحات : ۱۷

در این پژوهش عملکرد هیدرولیکی و بهره برداری دریچه های مدول نیرپیک آبگیرهای واقع بر کانال اصلی توزیع آب در شبکه آبیاری یامچی (اردبیل) در سال ۹۵-۱۳۹۴ مورد ارزیابی قرار گرفت. برای انجام پژوهش، محدوده ای به طول چهار کیلومتر با ۷ آبگیر و مساحت تحت پوشش ۲۳۷۵ هکتار انتخاب و سپس در طول دوره بهره برداری، سرعت جریان در نقاط مشخص توسط مولینه اندازه گیری و با تعیین سطح مقطع جریان، دبی ورودی به آبگیرها محاسبه شد. با اندازه گیری دبی جریان تحویل داده شده به آبگیرها و مقایسه آنها با دبی اسمی، خطای نسبی دریچه های مدول نیرپیک تعیین شد. در ادامه با محاسبه شاخص های کفایت، راندمان، پایداری و عدالت تحویل آب، عملکرد بهره برداری کانال توزیع در تحویل آب به بهره برداران ارزیابی شد. تحلیل نتایج به دست آمده نشان داد که دقت اندازه گیری جریان در همه آبگیرها بالا بوده و تحویل آب به بهره برداران با خطای کمی صورت می گیرد به طوری که حداکثر خطای نسبی برابر ۶/۱۰ درصد بوده است. در صورت استفاده از آب مورد نیاز اراضی کشاورزی در تعیین شاخص های ارزیابی، عملکرد کانال توزیع آب از بابت شاخص کفایت تحویل آب، ضعیف بوده ولی بر اساس شاخص های راندمان، پایداری و عدالت تحویل آب، در سطح خوب قرار دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.