ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت در افزایش توانمندی کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت در افزایش توانمندی کارکنان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت در افزایش توانمندی کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت در افزایش توانمندی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت در افزایش توانمندی کارکنان :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۱

در این تحقیق، تاثیر اجرای دوره­های آموزشی ضمن خدمت در سطوح مختلف مدل کرک­پاتریک بر روی توانمندسازی کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک استان قزوین مورد بررسی قرار گرفته است. بدین­منظور در مدل مفهومی تحقیق که برگرفته از مدل کرک­پاتریک (۱۹۵۹) و ووتن و کمرون (۱۹۹۸) می­باشد، تاثیر اجرای آموزش ضمن خدمت (در سطوح واکنش، یادگیری و رفتار) بر توانمندسازی کارکنان (شامل ابعاد: احساس شایستگی، احساس خودساماندهی، احساس موثر بودن، احساس معنادار بودن و احساس اعتماد)، مورد بررسی و به طور تجربی مورد آزمون قرار گرفت. داده­های مورد نیاز برای انجام این تحقیق از طریق نمونه­گیری تصادفی در میان کارکنان و مدیران اداره ثبت اسناد استان قزوین و در قالب پرسشنامه­ای دو بخشی (آموزش ضمن خدمت و توانمندسازی کارکنان) جمع­آوری شد. سپس با بهره­گیری از تحلیل­های آماری مشتمل بر آمار توصیفی (توصیف متغیرها و توصیف ویژگی­های جمعیت شناختی) و آمار استنباطی (مدل معادلات ساختاری با استفاده از نرم­افزار لیزرل) مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق حاکی از اثرگذاری اجرای دوره­های آموزشی بر توانمندسازی کارکنان به میزان ۰.۸۴ بود. علاوه بر این نتایج نشان داد که اجرای آموزش ضمن خدمت در سطح واکنش، بر توانمندسازی کارکنان اداره ثبت اسناد استان قزوین موثر نبوده، ولی در سطوح یادگیری (۰.۴۲) و رفتار (۰.۳۳) موثر بوده و میزان این اثرگذاری در سطح یادگیری بیشتر بوده است. همچنین نتایج تحقیق نشان داد که دموگرافینیرویانسانیاداره ثبت اسناد و املاک استان قزویناز نظر جنسیت، پست سازمانی، سابقه کاری و میزان تحصیلات درمیزان توانمندی کارکنان بعد از طی دوره­های آموزشیموثر نیست. به عبارت دیگر جنسیت، پست سازمانی، سابقه کاری و میزان تحصیلات، تاثیری در اثربخشی آموزش بر توانمندسازی کارکنان نداشته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.