بررسی تاثیر گرایش کارافرینی بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط با نقش تعدیلگر روابط شبکه، پویایی محیطی و منابع فناوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر گرایش کارافرینی بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط با نقش تعدیلگر روابط شبکه، پویایی محیطی و منابع فناوری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر گرایش کارافرینی بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط با نقش تعدیلگر روابط شبکه، پویایی محیطی و منابع فناوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر گرایش کارافرینی بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط با نقش تعدیلگر روابط شبکه، پویایی محیطی و منابع فناوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر گرایش کارافرینی بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط با نقش تعدیلگر روابط شبکه، پویایی محیطی و منابع فناوری :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۸

تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر گرایش کارافرینی بر عملکرد بنگاه با نقش تعدیلگر روابط شبکه، پویایی محیطی و منابع فناوری انجام شد. این تحقیق از نظری هدف کاربردی و از لحاظ شیوه جمع آوری داده ها توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق شامل مدیران ارشد بنگاه های کوچک و متوسط در شهر تهران است. براساس روش تعیین حجم نمونه مبتنی بر مدلسازی معادلات ساختاری، نمونه مورد نیاز ۲۰۰ نفر تعیین شد که با استفاده از روش تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه استاندارد بود که پایایی و روایی آن به تایید رسید. داده های تحقیق نیز با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری با نرم افزار اسمارت پیالاس تجزیه وتحلیل شدند. براساس یافته های تحقیق مشخص شد که گرایش به کارآفرینی، بر عملکرد بنگاه ها با ضریب استاندارد ۰/۷۱۹، تاثیر معنیدار و قوی دارد و این تاثیر با افزایش قدرت روابط شبکه افزایش می یابد. همچنین پویایی محیط و منابع فناوری نیز به عنوان افزایش دهنده این تاثیر شناخته شدند. براین اساس به مدیران شرکتهای کوچک و متوسط توصیه میشود از قدرت روابط شبکه در فعالیتهای خود در هر دو بعد اجتماعی و تجاری غافل نشوند و از پویایی محیطی هراس نداشته باشند و آن را به عنوان یک فرصت تلقی کنند. همچنین تقویت منابع فناوری نیز باید مورد توجه باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.