تحلیل نقش میانجی احترام به کارکنان بر رابطه ی بین رهبری مشارکتی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: شعبات بانک اقتصاد نوین شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل نقش میانجی احترام به کارکنان بر رابطه ی بین رهبری مشارکتی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: شعبات بانک اقتصاد نوین شهر تهران) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل نقش میانجی احترام به کارکنان بر رابطه ی بین رهبری مشارکتی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: شعبات بانک اقتصاد نوین شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل نقش میانجی احترام به کارکنان بر رابطه ی بین رهبری مشارکتی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: شعبات بانک اقتصاد نوین شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل نقش میانجی احترام به کارکنان بر رابطه ی بین رهبری مشارکتی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: شعبات بانک اقتصاد نوین شهر تهران) :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۳۲

با توجه به حجم جامعه و در نظر گرفتن ضریب اطمینان ۹۵ درصد و خطای ۵ درصد و استفاده از فرمول کوکران نمونه آماری۲۶۰ نفر انتخاب شده است. به منظور جمع آوری داده ها برای تجزیه و تحلیل از پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا (۱۹۹۹) و پرسش نامه محقق ساخته رهبری مشارکتی و احترام به کارکنان استفاده گردیده است. پایایی و روایی ابزارهای پژوهش تایید شد. به منظور توصیف یافتهها، از جداول و نمودارهای فراوانی استفاده شده.ضمن این که به منظور توصیف بهتر دادهها از شاخصهای مرکزی و همچنین شاخصهای پراکندگی بهره گرفته شده است. در بخش آمار استباطی به منظور تعیین اثر هر یک از متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته در قالب آزمون های SPSS، و تحلیل رگرسیون و پیرسون استفاده شده است. نتایج نشان داد: ۱)احترام به کارکنان اثر متقابلی در رابطه بین رهبری مشارکتی و رضایت شغلی دارد. و۷۵/۰ از تغییرات رضایت شغلی کارکنان، تحت تاثیر متغیر رهبری مشارکتی و احترام به کارکنان می باشد ۲) رفتار منصفانه در رابطه بین رهبری مشارکتی و رضایت شغلی تاثیر واسطه ای دارد و۶۲/۰ از تغییرات رضایت شغلی کارکنان، تحت تاثیر متغیر رهبری مشارکتی و رفتار منصفانه می باشد۳)فرصت های توسعه و رشد روی رابطه بین رهبری مشارکتی و رضایت شغلی تاثیر واسطه ای دارد و۷۵/۰ از تغییرات رضایت شغلی کارکنان، تحت تاثیر متغیر رهبری مشارکتی و فرصتهای توسعه و رشد می باشد.۴)مشارکت شغلی در رابطه بین رهبری مشارکتی و رضایت شغلی تاثیر واسطه ای دارد و ۶۷/۰ از تغییرات رضایت شغلی کارکنان، تحت تاثیر متغیر رهبری مشارکتی و مشارکت شغلی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.