بررسی فازهای موجود در یک سوپرآلیاژ ریختگی پایه کبالت Co-Al-W با استفاده از روش های تجربی و نرم افزار JMatPro


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی فازهای موجود در یک سوپرآلیاژ ریختگی پایه کبالت Co-Al-W با استفاده از روش های تجربی و نرم افزار JMatPro دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی فازهای موجود در یک سوپرآلیاژ ریختگی پایه کبالت Co-Al-W با استفاده از روش های تجربی و نرم افزار JMatPro  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی فازهای موجود در یک سوپرآلیاژ ریختگی پایه کبالت Co-Al-W با استفاده از روش های تجربی و نرم افزار JMatPro،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی فازهای موجود در یک سوپرآلیاژ ریختگی پایه کبالت Co-Al-W با استفاده از روش های تجربی و نرم افزار JMatPro :

تعداد صفحات : ۱۶

تقاضا برای افزایش راندمان توربین های گازی، محرک اصلی برای توسعه نسل های جدید مواد دمای بالاست. در این راستا سوپرآلیاژهای جدید پایه کبالت Co-Al-W حاوی فاز استحکام بخش “‎ که پتانسیل مناسبی جهت بکارگیری در دمای بالا دارند مورد توجه قرار گرفته اند. هدف اصلی این تحقیق بررسی فازهای ایجاد شده در یک سوپرآلیاژ ریختگی چند عنصری از این خانواده، با استفاده از روش های تجربی و نرم افزار JMatPro است. به این منظور پس از طراحی آلیاژ، عملیات ریخته گری آن در کوره VIM انجام شد. آلیاژ با استفاده از SEM-EDS، FE-SEM، XRD و DSC مورد آنالیز قرار گرفت. نتایج تجربی نشان داد که در زمینه آلیاژ ریختگی (فاز )، تنها فاز “‎ و کاربیدهای MC (غنی از تیتانیم و تنگستن) حضور دارند. نتایج نرم افزار به خوبی حضور فازهای مذکور و دماهای تشکیل آن ها را پیش بینی کرد. به علاوه نتایج نرم افزار نشان داد که فاز µ باید در ریزساختار آلیاژ وجود داشته باشد. طبق نتایج و پیش بینی های نرم افزار، عملیات حرارتی در دمای ۹۰۰ درجه سانتیگراد و زمان ۴۸ ساعت انجام شد و فاز غنی از تنگستن µ در ریزساختار به وجود آمد. نتایج نشان داد که از نظر ترمودینامیکی تشکیل فاز µ لازم است اما تامین شرایط سینتیکی در تشکیل آن نقش مهمی دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.