بررسی تاثیر مدیریت دانش بر سرمایه فکری با نقش تعدیل گری کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت دانش بر سرمایه فکری با نقش تعدیل گری کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت دانش بر سرمایه فکری با نقش تعدیل گری کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت دانش بر سرمایه فکری با نقش تعدیل گری کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت دانش بر سرمایه فکری با نقش تعدیل گری کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۶

هدف این پژوهش بررسی تاثیر مدیریت دانش بر سرمایه فکری با نقش تعدیل گری کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانهسازمان تامین اجتماعی استان یزد می پردازد. خدمات رکن اصلی اقتصاد در جوامع امروز است و بانک ها به عنوان یکی ازمهمترین سازمان های خدماتی، هدایت و پشتیبانی بسیاری از فعالیت های اقتصادی جامعه را برعهده دارند. در واقع آنچه بقا وتداوم فعالیت موسسات مالی بویژه بانک ها را تضمین می کند، ارائه خدمات در شکل مطلوب و مطمئن و متناس است تا بتواندبا برآوردن انتظارات و خواسته های مشتریان، رضایت و وفاداری آنان را موج شوند. این مهم حاصل نمی شود مگر اینکهبنگاه های اقتصادی ضمن توجه به کیییت خدمات، به عنوان مفهومی دربردارنده انتظارات مشتریان، در حیظ و ارتقاء آن کوششکند. باتوجه به اینکه تعداد مشتریان شعب پنجگانه تامین اجتماعی استان یزد مشخص نیست از فرمول کوکران با حجم جامعهنا محدود برای تعیین تعداد نمونه استفاده می گردد. ۳۸۴ پرسشنامه بین نمونه های در دسترس توزیع شد وتعداد ۱۶۳پرسشنامه قابل قبول جمع آوری گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار Smart pls3 انجام شده است بررسیکلی نتایج آزمون فرضیات نشان داد که کیفیت ارائه خدمات بر رابطه مدیریت دانش و سرمایه فکری رابطه مستقیم ومعناداری را نشان داده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.