سهولت خرید آنلاین و اثرات آن بر رضایت مشتری و افزایش تبلیغات شفاهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سهولت خرید آنلاین و اثرات آن بر رضایت مشتری و افزایش تبلیغات شفاهی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سهولت خرید آنلاین و اثرات آن بر رضایت مشتری و افزایش تبلیغات شفاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سهولت خرید آنلاین و اثرات آن بر رضایت مشتری و افزایش تبلیغات شفاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سهولت خرید آنلاین و اثرات آن بر رضایت مشتری و افزایش تبلیغات شفاهی :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۲۲

سهولت استفاده از خدمات و به طور ویژه زمان و تلاش کمتر برای مشتری حائز اهمیت است و فرایند تصمیم گیری مشتری برای خرید آنلاین را آسان می نماید. هدف از این مقاله بررسی ابعاد سهولت خرید آنلاین میباشد که میتواند مصرف کننده را ترغیب به خرید کند و در نتیجه رضایت مشتری و افزایش اهداف رفتاری و در انتها باعث تبلیغات شفاهی میشود. براین اساس فروشندگان اینترنتی میتوانند از این یافته ها بهره برند و انتظارات مشتری را برآورده سازند. جستجو در نظرات مشتریان باعث بهبود عملکرد خرده فروشان و در نتیجه به ارائه خدمات بهتر و رضایت مصرف کننده می انجامد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.