بررسی تاثیر کاربرد منطق فازی در آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت سیمان آبیک استان البرز )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کاربرد منطق فازی در آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت سیمان آبیک استان البرز ) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کاربرد منطق فازی در آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت سیمان آبیک استان البرز )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کاربرد منطق فازی در آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت سیمان آبیک استان البرز )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کاربرد منطق فازی در آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت سیمان آبیک استان البرز ) :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۰

هدف این تحقیق بررسی تاثیر منطق فازی در آمیخته بازاریابی شرکت سیمان آبیک استان البرز می باشد. در این تحقیق از نظرات ۱۵ نفر از مدیران و ۱۰۰ نفر از کارکنان سازمان استفاده شده است. در مرحله اول برای تعیین متغیرهای تعیین کننده آمیخته بازاریابی از مقاله حسینی و رضوانی، ۱۳۹۷ و روش دلفی استفاده شده است که بدین ترتیب ۱۰ معیار انتخاب شدند. در مرحله بعد برای تعیین درجه اهمیت متغیرهای تعیین کننده آمیخته بازاریابی از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی استفاده شد و نتایج نشان داد که فروش مطلوب، سودآوری مطلوب، رضایتمندی مشتری دارای بیشترین درجه اهمیت و تبلیغات رقیب ۱، تبلیغات رقیب ۲ ، قیمت رقیب ۱، قیمت رقیب ۲ دارای کمترین درجه اهمیت می باشند. در مرحله بعد تاثیر منطق فازی بر آمیخته بازاریابی با استفاده از نرم افزار spss بررسی شد و نتایج نشان داد که از آنجایی که در آزمون کلموگروف اسمیرنف مقادیر سطح معنی داری از ۰۵ / ۰ کمتر بود جامعه غیرنرمال بوده و باید از روشهای ناپارامتریک استفاده شود که در این مرحله از ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده شد و نتایج نشان داد که منطق فازی بر کیفیت محصول، قیمت محصول و هزینه های ترفیع و تبلیغات موثر است ولی بر هزینه های توزیع موثر نیست. در مرحله بعد با استفاده از عوامل تعیین کننده به اولویت بندی متغیرهای آمیخته بازاریابی با استفاده از روش تاپسیس فازی پرداخته شد و نتایج نشان داد که معیار کیفیت با نزدیکی نسبی ۶۶۷ / ۰ در اولویت اول، معیار قیمت با نزدیکی نسبی ۶۱ / ۰ در اولویت دوم، معیار توزیع با نزدیکی نسبی ۵۰۸ / ۰ در اولویت سوم و معیار ترفیع با نزدیکی نسبی ۲۹۲ / ۰ در اولویت چهارم قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.