تحلیل محتوای کتاب فارسی دوم دبستان ( خوانداری) بر اساس تکنیک ویلیام رومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای کتاب فارسی دوم دبستان ( خوانداری) بر اساس تکنیک ویلیام رومی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای کتاب فارسی دوم دبستان ( خوانداری) بر اساس تکنیک ویلیام رومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتاب فارسی دوم دبستان ( خوانداری) بر اساس تکنیک ویلیام رومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای کتاب فارسی دوم دبستان ( خوانداری) بر اساس تکنیک ویلیام رومی :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۶

کتابهای درسی، یکی از مهم ترین منابع یادگیری در نظام های آموزشی هستند و مواد اصلی برنامه درسی مدارس را تشکیل می دهند.پژوهش پیرامون تحلیل کتابهای درسی نیز تلاش ارزنده ای است؛ زیرا معلمان و دانش آموزان زیادی از آن بهره می برند و این مطالعات در طراحی فرمت های مناسب برای یادگیری دانش آموزان تاثیر گذار است ؛ همچنین مطالعه و بررسی کتابهای درسی می تواند ارتباط بین برخی از مشکلات یادگیری دانش آموزان با برنامه درسی را آشکار نماید و کمک کند که مفاهیم برنامه درسی به شکل مناسبی در کتابهای درسی گنجانده شود( دگبی، (۲۰۱۰ محتوای برنامه درسی از نظر نقشی که در تحقق اهداف ایفا می کنند ، از اهمیت خاصی برخوردار است. از آنجا که برنامه ریزی ، تدوین ، تغییر و روز آمد کردن کتب درسی یکی از الزامات نظام آموزشی است، تحلیل و بررسی علمی آن اهمیت خاصی پیدا می کند. این تحلیل به دست اندر کاران و مولفان کتاب های درسی کمک می کند تا در هنگام تدوین، گزینش و انتخاب محتوای کتابهای درسی ، دقت بیشتر نموده تا ضمن تسهیل یادگیری ،زمینه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را فراهم آورند؛ در حقیقت ، تحلیل محتوا کمک می کند تا مفاهیم ، اصول ، نگرش ها ، باورها و کلیه اجزای مطرح شده در قالب درس های کتاب ، مورد بررسی علمی قرار گیرند (یار محمدیان،.(۱۳۸۱ با تحلیل محتوا نقاط ضعف محتوا آشکار تر شده ، ضرورت پیروی یا ایجاد یک برنامه استاندارد ، بیشتر احساس می شود. کشور های موفق در آزمون تیمز ،کشور هایی بوده اند که در زمینه تدوین استاندارد های آموزشی یا چارچوب برنامه درسی ، پیشگام بوده اند (بدریان و رستگار، (۱۳۸۵

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.