تحلیل محتوای کتاب فارسی دوم دبستان ( خوانداری) بر اساس تکنیک ویلیام رومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل محتوای کتاب فارسی دوم دبستان ( خوانداری) بر اساس تکنیک ویلیام رومی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل محتوای کتاب فارسی دوم دبستان ( خوانداری) بر اساس تکنیک ویلیام رومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتاب فارسی دوم دبستان ( خوانداری) بر اساس تکنیک ویلیام رومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل محتوای کتاب فارسی دوم دبستان ( خوانداری) بر اساس تکنیک ویلیام رومی :
سال انتشار : ۱۴۰۰
تعداد صفحات : ۶
کتابهای درسی، یکی از مهم ترین منابع یادگیری در نظام های آموزشی هستند و مواد اصلی برنامه درسی مدارس را تشکیل می دهند.پژوهش پیرامون تحلیل کتابهای درسی نیز تلاش ارزنده ای است؛ زیرا معلمان و دانش آموزان زیادی از آن بهره می برند و این مطالعات در طراحی فرمت های مناسب برای یادگیری دانش آموزان تاثیر گذار است ؛ همچنین مطالعه و بررسی کتابهای درسی می تواند ارتباط بین برخی از مشکلات یادگیری دانش آموزان با برنامه درسی را آشکار نماید و کمک کند که مفاهیم برنامه درسی به شکل مناسبی در کتابهای درسی گنجانده شود( دگبی، (۲۰۱۰ محتوای برنامه درسی از نظر نقشی که در تحقق اهداف ایفا می کنند ، از اهمیت خاصی برخوردار است. از آنجا که برنامه ریزی ، تدوین ، تغییر و روز آمد کردن کتب درسی یکی از الزامات نظام آموزشی است، تحلیل و بررسی علمی آن اهمیت خاصی پیدا می کند. این تحلیل به دست اندر کاران و مولفان کتاب های درسی کمک می کند تا در هنگام تدوین، گزینش و انتخاب محتوای کتابهای درسی ، دقت بیشتر نموده تا ضمن تسهیل یادگیری ،زمینه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را فراهم آورند؛ در حقیقت ، تحلیل محتوا کمک می کند تا مفاهیم ، اصول ، نگرش ها ، باورها و کلیه اجزای مطرح شده در قالب درس های کتاب ، مورد بررسی علمی قرار گیرند (یار محمدیان،.(۱۳۸۱ با تحلیل محتوا نقاط ضعف محتوا آشکار تر شده ، ضرورت پیروی یا ایجاد یک برنامه استاندارد ، بیشتر احساس می شود. کشور های موفق در آزمون تیمز ،کشور هایی بوده اند که در زمینه تدوین استاندارد های آموزشی یا چارچوب برنامه درسی ، پیشگام بوده اند (بدریان و رستگار، (۱۳۸۵
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.