بررسی تاثیرآموزش مبتنی بر یادگیری مشارکتی بر پرورش خلاقیت دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرآموزش مبتنی بر یادگیری مشارکتی بر پرورش خلاقیت دانش آموزان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرآموزش مبتنی بر یادگیری مشارکتی بر پرورش خلاقیت دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرآموزش مبتنی بر یادگیری مشارکتی بر پرورش خلاقیت دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرآموزش مبتنی بر یادگیری مشارکتی بر پرورش خلاقیت دانش آموزان :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۳

امروزه جامعه بیش از هر زمان دیگری به افراد هوشمند و خلاق نیاز دارد. هر قدر جهانی که در آن زندگی میکنیم پیچیده تر میشود، نیاز به شناسایی و پرورش ذهنهای خلاق و آفریننده بیشتر و شدیدتر میشود. به همین دلیل در شرایط کنونی مسئله خلاقیت از مهمترین مسائل در قلمرو روانشناسی آموزشگاهی است. خلاقیتها، یک فرایند ذهنی است که به وسیله آن یک فرد، انگاره ی جدید یا دست آورده های نوین می آفریند و یا انگاره ها و دست آورده های موجود خود را به گونه ای بازترکیب میکند که برای خودش جدید است. با توجه به هدف این پژوهش که به دنبال بررسی تاثیرآموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی بر پرورش خلاقیت دانش آموزان میباشد. از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش، توصیفی از نوع همبستگی میباشد. جامعه مورد مطالعه پژوهش را دانش آموزان ابتدایی شهر سنندج که در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ مشغول به تدریس هستند تشکیل داد. ابزار گردآوری داده ها شامل پرسشنامه عابدی((۱۳۸۷ بود که پایایی آن از طریق روش کودر ریچاردسون محاسبه شد که در پیش آزمون و پس آزمون به ترتیب ۰/۷۶ و ۰/۸۲ بود و روایی آن از طریق نظرخواهی از معلمان مدرسه تایید شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمونهای آماری کولموگرف اسمیرونوف، همبستگی پیرسون، آزمون t همبسته استفاده گردید. نتایج نشان داد، نمره میزان خلاقیت دانش آموزان در پیش آزمون ۳۹/۱۸ بود که در پس آزمون به ۵۰/۲۵ افزایش یافته است و این افزایش از نظر آماری نیز معنادار میباشد .(p=0/.006) در واقع بین دانش آموزانی که با روش مبتنی بر یادگیری مشارکتی آموزش دیدهاند با دانش آموزانی که این آموزش را ندیدهاند در میزان پرورش خلاقیت آنها تفاوت معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.