اندازه گیری و مقایسه میزان اتانول سرکه های صنعتی و سنتی در صنعت غذایی حلال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اندازه گیری و مقایسه میزان اتانول سرکه های صنعتی و سنتی در صنعت غذایی حلال دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اندازه گیری و مقایسه میزان اتانول سرکه های صنعتی و سنتی در صنعت غذایی حلال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اندازه گیری و مقایسه میزان اتانول سرکه های صنعتی و سنتی در صنعت غذایی حلال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اندازه گیری و مقایسه میزان اتانول سرکه های صنعتی و سنتی در صنعت غذایی حلال :

سال انتشار : ۲۰۲۰

تعداد صفحات : ۸

سابقه و هدف: میزان الکل در نمونه­ های مواد غذایی هم از دیدگاه علم سم ­شناسی و هم از بعد مذهبی بسیار حایز اهمیت می ­باشد. با توجه به کاربرد فراوان سرکه در صنایع غذایی و احتمال وجود الکل در محصول نهایی طی فرایندهای تخمیر الکلی و استیکی، در این پژوهش میزان الکل سرکه در نمونه­ های صنعتی و سنتی اندازه ­گیری شد.
مواد و روش ها: جهت سنجش میزان الکل در سرکه­ ها، نمونه ­های جمع­ آوری شده پس از رقیق ­سازی و فیلتر شدن به دستگاه کروماتوگرافی گازی تزریق شدند. به منظور آگاهی از تاثیر زمان بر میزان تولید و تبدیل  الکل، اندازه­ گیری الکل در بازه­ های مختلف زمانی نیز صورت گرفت.
یافته ها: مقادیری از اتانول هم در سرکه­ های صنعتی و هم در سرکه­ های سنتی وجود داشت. البته، درصد الکل سرکه­ های سنتی نسبت به نوع صنعتی بالاتر بود.
نتیجه گیری: بالا بودن محتوی الکل در سرکه ­های سنتی نسبت به نوع صنعتی می ­تواند مربوط به تفاوت در روش­ های تهیه این دو نوع سرکه باشد. همچنین از آنجا که با گذشت زمان تفاوت معناداری در میزان الکل موجود در سرکه مشاهده می ­شود، در تهیه هر نوع سرکه صنعتی و به خصوص سنتی، بهینه ­سازی زمان عرضه محصول نهایی در راستای به حداقل رساندن درصد الکل ضروری می ­باشد. این امر خصوصا در مورد سرکه ­های سنتی که عمدتا به صورت خانگی و بدون نظارت سازمان ­های ذیربط تهیه می ­شوند اهمیت بیشتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.