نقش توانمندی های بیمارستان های مازندران در برند شدن گردشگری سلامت از دیدگاه پزشکان و دندانپزشکان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش توانمندی های بیمارستان های مازندران در برند شدن گردشگری سلامت از دیدگاه پزشکان و دندانپزشکان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش توانمندی های بیمارستان های مازندران در برند شدن گردشگری سلامت از دیدگاه پزشکان و دندانپزشکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش توانمندی های بیمارستان های مازندران در برند شدن گردشگری سلامت از دیدگاه پزشکان و دندانپزشکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش توانمندی های بیمارستان های مازندران در برند شدن گردشگری سلامت از دیدگاه پزشکان و دندانپزشکان :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۲۵

هدف از پژوهش حاضر، ارزیابی نقش توانمندی های بیمارستان های مازندران در برندشدن گردشگری سلامت از دیدگاهپزشکان و دندانپزشکان بوده؛ تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از حیث روش تحقیق، توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل پزشکان، پرستاران، سرپرستاران و مدیران واحد بیمارستان های منتخب استان مازندران که دارای آمار بیمار غیرمازندرانیبوده، در پاییز ۱۳۹۹ بتعداد ۱۳۰۱ نفر و نمونه ها به روش نمونه گیری طبقه ای نسبی و به تعداد ۲۹۷ نفر تعیین گردید. ابزارگردآوری داده ها پرسشنامه ۴۰ گویه ای بوده که روایی آن به طریق صوری و محتوایی (محدوده CVR و CVI بین ۷ / ۰ تا۰ / ۱ و ۸۰ / ۰ تا ۰ / ۱) و پایایی آن به روش آلفای کرونباخ بمیزان ۸۴ / ۰ تائید گردید. داده ها از طریق نرم افزارهای SPSS وAMOS با استفاده از تحلیل عاملی تائیدی تجزیه و تحلیل گردید. آزمون فرضیه های پژوهش نشان داد که ابعاد کیفیت ارائهخدمات (ضریب استاندارد ۶۶ / ۰، ضریب تی ۳۱۷ / ۹ و احتمال ۰۰۰۹ / ۰)، وجود پیوستگی در زنجیره درمان (۵۶ / ۰ ، ۸۶۳ / ۶ و۰۰۰۹ / ۰)، حسن شهرت پزشکان (۵۹ / ۰ ، ۲۵۰ / ۸ و ۰۰۰۹ / ۰) نوع خدمات ارائه شده (۵۳ / ۰ ، ۶۰۴ / ۷ و ۰۰۰۹ /۰)، مکانیسمبازاریابی (۶۴ / ۰ ، ۷۲۳ / ۸ و ۰۰۰۹ / ۰)، وضعیت تجهیزات پزشکی (۶۹ / ۰ ، ۲۸۵ / ۱۰ و ۰۰۰۹ /۰) فرهنگ (۹۱ / ۰ ، ۱۱۹ / ۱۲ و۰۰۰۹ / ۰) و فناوری اطلاعات و ارتباطات (۸۹ / ۰ ، ۵۳۷ / ۱۱ و ۰۰۰۹ / ۰)، بر توانمندی بیمارستان های مازندران در برندشدنگردشگری سلامت، تاثیر معنادار و مثبتی دارند. در اولویت بندی ابعاد؛ اولویت اول مربوط به مکانیسم بازاریابی با میانگین رتبه۹۷ / ۵ و اولویت هشتم مربوط به وجود پیوستگی در زنجیره درمان با میانگین رتبه ۵۱ / ۳ بوده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.