درمان آسیب های سیستم عصبی با اکسیژن پرفشار: مروری بر مکانیسم های مولکولی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 درمان آسیب های سیستم عصبی با اکسیژن پرفشار: مروری بر مکانیسم های مولکولی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد درمان آسیب های سیستم عصبی با اکسیژن پرفشار: مروری بر مکانیسم های مولکولی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی درمان آسیب های سیستم عصبی با اکسیژن پرفشار: مروری بر مکانیسم های مولکولی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن درمان آسیب های سیستم عصبی با اکسیژن پرفشار: مروری بر مکانیسم های مولکولی :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۸

زمینه و اهداف: استفاده از اکسیژن پرفشار، یکی از روش های درمانی در درمان بسیاری از بیماری ها و آسیب ها همچون بیماری ازدست دادن فشار، ترمیم زخم، مسمومیت با منوکسیدکربن، سوختگی های حرارتی و آسیب های سیستم عصبی است. هدف از این مقاله، مروری بر مکانیسم های احتمالی اثربخشی این روش درمانی در آسیب های عصبی با توجه به مطالعات موجود بود.
روش بررسی: در این مطالعه مروری، جستجوی مقالات در داده پایگاههای بین المللی با کمک کلید واژه های اکسیژن پرفشار، آسیب عصبی، ضایعه نخاعی، آسیب تروماتیک مغزی و درد نوروپاتیک، با تاکید بر مکانیسم های حفاظت عصبی ناشی از اکسیژن پرفشار، در بازه زمانی ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۸ انجام گرفت.
یافته ها: اثرات مفید اکسیژن پرفشار می تواند با چند فعالیت بیولوژیکی آن مانند اثرات آنتی اکسیداتیو، ضد التهابی و آنتی آپوپتوزی مرتبط باشد. با وجود این، مکانیسم های مسئول آن هنوز به طور کامل شناسایی نشده که نیازمند بررسی و مطالعات بیشتر است.
نتیجه گیری: از آنجایی که نقایص عصبی ایجاد شده به دنبال آسیب سیستم عصبی احتمالا ناشی از التهاب، استرس اکسیداتیو و آپوپتوز هستند، به نظر می رسد اکسیژن پرفشار می تواند به عنوان یک روش موثر در درمان آسیب های عصبی در نظر گرفته شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.