تاثیر نوآوری خدمات بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه نفت استان هرمزگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر نوآوری خدمات بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه نفت استان هرمزگان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر نوآوری خدمات بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه نفت استان هرمزگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر نوآوری خدمات بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه نفت استان هرمزگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر نوآوری خدمات بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه نفت استان هرمزگان :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۲۴

امروزه در کشور ما خصوصا در صنعت داروسازی پیشرفت های قابل توجهی ر توسعه محصولات جدید اهمیت نوآوری، هم در صنعت خدمات و هم در تولید، به طور گسترده ای شناخته شده است و وجود شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه نفت در این بخش عملکرد این بخش را با ارتقای چشمگیری مواجه ساخته است. لذا در این تحقیق قصد داریم تا به بررسی تاثیر نوآوری خدمات بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه نفت با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر ارتباط جهت گیری بازار و نیز نوآوری دو جانبه بپردازیم. جامعه آماری این تحقیق شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه نفت می باشند. در این تحقیق به منظور بررسی تاثیر متغیر نوآوری خدمات بر عمکلرد شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه نفت و نقش تعدیلگری متغیر جهت گیری بازار و نیز نوآوری دو جانبه و روابط پیچیده بین آنها، از روش مدل یابی معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است. در نهایت نتایج تحقیق نشان می دهد که نوآوری خدمات بیشتری تاثیر بر عملکرد مالی کسب و کارها در این صنعت را دارد. بعد نوآوری دوجانبه، به ترتیب نوآوری در اکتشاف و نیز نوآوری در بهره برداری بیشترین عامل تاثیر در رابطه بین نوآوری خدمات و عملکرد کسب وکار را دارند و بعد جهت گیری بازار، به ترتیب قابلیت سنجش و قابلیت ارتباط با مشتری بیشترین عامل تاثیر در رابطه بین نوآوری خدمات و عملکرد کسب و کار را دارند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.