رتبه بندی عوامل موثر بر سیستم های اطلاعات مدیریت شرکت های استارتاپی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی عوامل موثر بر سیستم های اطلاعات مدیریت شرکت های استارتاپی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی عوامل موثر بر سیستم های اطلاعات مدیریت شرکت های استارتاپی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی عوامل موثر بر سیستم های اطلاعات مدیریت شرکت های استارتاپی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی عوامل موثر بر سیستم های اطلاعات مدیریت شرکت های استارتاپی :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۳

زمینه: اخلاق اطلاعاتی تبدیل به یک بخش جدایی ناپذیر از جامعه شده است. رفتارهای غیر اخلاقی اطلاعاتی با رفتاری اخلاقی در استفاده از اطلاعات، فناور ی اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی دچار کشمکش شده است. در حالی که رفتارها ی اخلاقی برای کسب و کار و حرفه ای سودمند است، رفتارها ی غیر اخلاقی باعث خسارات زیادی شده است. با درک این موضوع، پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش اخلاق در میزان موفقیت سیستم های اطلاعات مدیریت مورد بررسی قرار گرفته است. روش: روش پژوهش توصیفی و رتبه بندی است. جامعه آماری شامل کلیه مدیران عامل و مدیران اجرایی شرکت های استارتاپی با استفاده از شیوه نمونه گیری تصادفی در دسترس ۴۰ نفر انتخاب شد. در حال حاضر از یک پرسشنامه محقق ساخته به عنوان ابزار گردآوری اطلاعات استفاده شد که در آن سوالات مربوط به آموزش اطلاعات، عدالت و انصاف، منفعت طلب، فرهنگ اطلاعاتی، شخصیت، عوامل محیطی، تعهد سازمان، رسیدگی به تخلفات در سازمان مجری سیستم های اطلاعاتی مدیریت است، براساس نیز از نرم افزار spss به رتبه بندی عوامل پرداخته شد. یافته ها: در این پژوهش ۹ عامل موثر بر اخلاق را مورد بررسی قرار دادیم. برای بررسی اینکه آیا این رتبه ها، با هم تفاوتمعنی دار دارند یا خیر، از آزمون کای دو استفاده شده است. آماره آزمون کای دو برابر ۵۱ / ۲۱ و سطح معنی داری آن ۰۱۸ / ۰ می باشد که از مقدار ۰۵ / ۰ کمتر است. بنابراین میتوان ادعا داشت که رتبه های تعینن شده باهم تفاوت معنی دار دارند. باید توجه داشت که به ترتیب منفعت طلب ی، آموزش اخلاق و اخلاقیات رتبه ۱ تا ۳ را به خود اختصاص داده اند.نتیجه گیری: تکنولوژی های شرکت های اینترنتی و دیجیتال، جمع آوری، ادغام و توزیع اطلاعات را آسانتر از گذشته کرده است ، اما نگرانی های جدیدی در مورد استفاده مناسب از اطلاعات مشتری، حفظ حریم خصوصی، حفاظت از مالکیت معنوی و رعایت اخلاقیات کرده است. در سیستم های اطلاعات مدیریت، می بایست نسبت به اثرات مثبت و منفی آن حساس بود، چرا که مدیران سازمان ها باید یاد بگیرند معضلات اخلاقی که در سیستم های اطلاعاتی مطرح است را حل کنند. این معضلات گاهی شامل منافع مالی است و گاهی حریم خصوصی افراد. تقابل نقض حریم خصوصی و مسائل اخلاقی در سیستم های اطلاعاتی مدیریت با افزایش اینترنت و تجارت الکترونیک بیشتر شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.