بررسی تاثیر اثربخشی مدیریت ریسک بر ریسک سقوط قیمت سهام با تاکید بر نقش مدیریت عمومی شرکت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر اثربخشی مدیریت ریسک بر ریسک سقوط قیمت سهام با تاکید بر نقش مدیریت عمومی شرکت دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر اثربخشی مدیریت ریسک بر ریسک سقوط قیمت سهام با تاکید بر نقش مدیریت عمومی شرکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اثربخشی مدیریت ریسک بر ریسک سقوط قیمت سهام با تاکید بر نقش مدیریت عمومی شرکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر اثربخشی مدیریت ریسک بر ریسک سقوط قیمت سهام با تاکید بر نقش مدیریت عمومی شرکت :

تعداد صفحات : ۲۶

زمینه: ریسک سقوط سهام همواره یکی از نگرانی‌های سرمایه‌گذاران و سهامداران می‌باشد و به همین دلیل پژوهش حاضر به بررسی تأثیر اثربخشی مدیریت ریسک بر ریسک سقوط قیمت سهام با تأکید بر نقش مدیریت عمومی شرکت پرداخته است. این پژوهش ازلحاظ هدف، کاربردی بوده و از بعد روش‌شناسی همبستگی از نوع علّی (پس رویدادی) بوده است.
هدف پژوهش: هدف پژوهش بررسی اثربخشی مدیریت ریسک با نقش تعدیل‌کننده مدیریت عمومی بر ریسک سقوط قیمت سهام در شرکت های پدیرفته شده ی بورس اوراق بهادار تهران است.
روش پژوهش: جامعه آماری پژوهش کلیه شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران بوده که به اعمال محدودیت‌ها و روش نمونه‌گیری حذف سیستماتیک و با توجه به اینکه یکی از معیارهای اثربخشی مدیریتی ریسک حق‌الزحمه حسابرسی می‌باشد و برخی از شرکت‌ها میزان حق‌الزحمه را افشا نکرده‌اند بنابراین تعداد ۸۶ شرکت به‌عنوان نمونه پژوهش در نظر گرفته شدند و در دوره زمانی ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸ موردتحقیق قرار گرفتند. روش مورداستفاده جهت جمع‌آوری اطلاعات، کتابخانه‌ای بوده و داده‌های مربوط برای اندازه‌گیری متغیرها از سایت کدال و صورت‌های مالی شرکت‌ها جمع‌آوری‌شده و در نرم افزار اکسل محاسبات اولیه صورت گرفت سپس فرضیه‌های پژوهش با استفاده از روش رگرسیون چندگانه و آماره تی و با نرم‌افزار ایویوز مورد آزمون قرار گرفتند.
یافته‌ها: با توجه به نتایج حاصل از تخمین نهایی فرضیه اول پژوهش بیان شد که با افزایش اثربخشی مدیریت ریسک، ریسک سقوط قیمت سهام شرکت کاهش یافته و احتمال سقوط ناگهانی قیمت سهام کنترل می‌گردد و با توجه به نتایج حاصل از فرضیه دوم پژوهش بیان شد که مدیریت عمومی بررابطه اثربخشی مدیریت ریسک و کاهش سقوط قیمت سهام تاثیر معناداری دارد.
نتیجه‌گیری: با توجه به تایید نقش مدیریت ریسک و مدیریت عمومی بر ریسک سقوط قیمت سهام می توان بیان کرد که سرمایه گذاران جهت کاهش ضررهای احتمالی در انتخاب سبد سرمایه گذاری خود کمیته مدیریت ریسک شرکت ها و مالکیت عمومی آن ها را مد نظر قرار دهند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.