ذائقه مخاطبان تئاترهای پرفروش ایران در دهه ۱۳۹۰ (ابعاد، مؤلفهها، علل و عوامل)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ذائقه مخاطبان تئاترهای پرفروش ایران در دهه ۱۳۹۰ (ابعاد، مؤلفهها، علل و عوامل) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ذائقه مخاطبان تئاترهای پرفروش ایران در دهه ۱۳۹۰ (ابعاد، مؤلفهها، علل و عوامل) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ذائقه مخاطبان تئاترهای پرفروش ایران در دهه ۱۳۹۰ (ابعاد، مؤلفهها، علل و عوامل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ذائقه مخاطبان تئاترهای پرفروش ایران در دهه ۱۳۹۰ (ابعاد، مؤلفهها، علل و عوامل) :
تعداد صفحات : ۳۲
در دهه ۱۳۹۰ تعدادی از تئاترها از فروش بسیار قابلتوجهی در ایران برخوردار بودند. هدف این مقاله، شناخت ابعاد و مؤلفههای ذائقه مخاطبان این نوع تئاترها و همچنین علل و عوامل حرکت به سمت این نوع ذائقه است. برای دستیابی به اهداف تحقیق از روش مصاحبه نیمهساختاریافته با صاحبنظران استفاده شده است. تعداد صاحبنظران بر اساس روش «نمونهگیری زنجیرهای» و «شاخص اشباع نظری دادهها» دوازده نفر تعیین شده و در صورتبندی و تبیین مقولهها و زیرمقولهها از تکنیک «مقایسه دائمی یافتهها» استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان میدهد که عناصر تأثیرگذار بر افزایش میزان فروش نمایشها در دهه ۱۳۹۰ در دو دسته عناصر درونتئائری (مانند بازیگری، کارگردانی، موسیقی، نمایشنامه و ژانر نمایش) و برونتئاتری (تبلیغات، مکان اجرا و زمان اجرا) قابل دستهبندیاند. سلبریتیمحوری، تلاش برای دراماتورژی، معاصرسازی و ایرانیسازی نمایشهای مشهور غربی، استفاده از موسیقی (زنده) و دکورهای عظیم از جمله ویژگیهای پرتواتر این نوع نمایشهاست. همچنین عوامل مدیریتی- سیاسی (بهویژه شکلگیری بدون برنامهریزی تئاتر خصوصی)، اجتماعی- فرهنگی، اقتصادی، هنری و تکنولوژیکی- رسانهای در شکلدهی به ذائقه ویژه مخاطبان در دهه ۱۳۹۰ مؤثر بودهاند که میتوان ذیل مفهوم «مجللبینی» آن را انتظام معنایی بخشید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.