تحلیل مؤلفه های زمان و مکان در آشنایی زدایی از آثار طراحی گرافیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل مؤلفه های زمان و مکان در آشنایی زدایی از آثار طراحی گرافیک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل مؤلفه های زمان و مکان در آشنایی زدایی از آثار طراحی گرافیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل مؤلفه های زمان و مکان در آشنایی زدایی از آثار طراحی گرافیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل مؤلفه های زمان و مکان در آشنایی زدایی از آثار طراحی گرافیک :

تعداد صفحات : ۱۶

در این پژوهش که به شیو توصیفی-تحلیلی و با هدف شناخت مؤلفه­ های زمان و مکان در آثار طراحان برجست گرافیک و کاربرد آن در طراحی گرافیک انجام پذیرفته، تلاش شده تا با مطالعه و بررسی آثار گفته شده، به این پرسش پاسخ داده شود که؛ آشنایی­ زدایی، زمانی و مکانی در طراحی گرافیک چگونه امکان پذیر است؟ در این پژوهش پس از بررسی مؤلفه­ های زمان و مکان در آثار طراحان به‌نام گرافیک و همچنین آثاری که در مسابقات مقام کسب کرده­اند این نتیجه حاصل شد که آشنایی­ زدایی از مکان تنها محدود به نامتعارف بودن مکان ارائ اثر نیست و با اضافه کردن نقاط گریز متعدد و بررسی اثر از وجوه مختلف، همچنین ایجاد تغییر در مختصات مکان نیز امکان پذیر است. هنرمند با آشنایی­ زدایی از مؤلف زمان معماهای هدف­مند تولید می­ کند و با اشار غیرمستقیم به هدف مورد نظر خود، تصاویری شگفت و متحیر کننده می ­آفریند این شیوه می­ تواند شیوه­ ای اصیل، مؤثر و موفق در طراحی گرافیک باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.