استفاده از روش فرکتالی طیف توان در تهیه نقشه های آنومالی ژئوشیمیایی کانسار طلا- آنتیموان ساری گونای کردستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از روش فرکتالی طیف توان در تهیه نقشه های آنومالی ژئوشیمیایی کانسار طلا- آنتیموان ساری گونای کردستان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از روش فرکتالی طیف توان در تهیه نقشه های آنومالی ژئوشیمیایی کانسار طلا- آنتیموان ساری گونای کردستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از روش فرکتالی طیف توان در تهیه نقشه های آنومالی ژئوشیمیایی کانسار طلا- آنتیموان ساری گونای کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از روش فرکتالی طیف توان در تهیه نقشه های آنومالی ژئوشیمیایی کانسار طلا- آنتیموان ساری گونای کردستان :

تعداد صفحات : ۲۶

تفکیک الگوهای ژئوشیمیایی که به صورت غنی‌شدگی- تهی‌شدگی عناصر، خود را نشان می‌دهند، یکی از مسایل مهم در تفسیر داده‌های ژئوشیمیایی محسوب می‌شود. استفاده از روش فرکتالی طیف توان به دلیل انتقال داده‌ها از حوزه مکان به فرکانس، امکان تفکیک چنین داده‌هایی را میسر می‌سازد. با پیاده‌سازی الگوریتم طیف توان- مساحت بر روی نتایج آنالیز طلا و آنتیموان نمونه‌های ژئوشیمیایی محیط خاکی در منطقه اکتشافی ساری‌گونای، برای هر عنصر سه نقشه‌های نویز، آنومالی و زمینه تهیه شده است.داده‌های نقشه‌های نویز معادل ۵ تا ۶ درصد دامنه تغییرات داده‌های اولیه را شامل شده است و نشان‌دهنده‌ خطاهای نمونه‌برداری و آنالیز و تغییرات سریع ناشی از توزیع عناصر در سنگ‌های مختلف است. نقشه‌های آنومالی که دامنه تغییرات آن مشابه دامنه تغییرات داده‌های اولیه است، نشان‌دهنده‌ مکان‌های با عیارهای بالا و موقعیت دقیق آنومالی ژئوشیمیایی سطحی است. درحالی که نقشه‌های زمینه که حدود ۱۲ تا ۱۸ درصد دامنه تغییرات داده‌های اولیه را شامل می‌شوند، نشان‌دهنده‌ روند کلی تغییرات عیار در منطقه مطالعاتی و موقعیت تقریبی آنومالی ژئوشیمیایی است. از نقشه آنومالی که مرکز کانی‌زایی را نشان می‌دهد برای طراحی حفاری‌های اولیه و از نقشه زمینه که محدوده کانی‌زایی را نشان می‌دهد برای طراحی شبکه حفاری در فازهای اکتشافی مقدماتی و تفصیلی می‌توان استفاده کرد. نقشه‌های آنومالی و زمینه نواحی کانسار ساری‌گونای، آق‌داغ و یک ناحیه جدید را برای اکتشاف طلا و نواحی کانسار ساری‌گونای، آق‌داغ و محدوده گسل بین دو کانسار را برای اکتشاف آنتیموان پیشنهاد کرده‌اند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.