مقایسه ی زمان واکنش و حافظه ی بینایی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه ی زمان واکنش و حافظه ی بینایی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه ی زمان واکنش و حافظه ی بینایی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ی زمان واکنش و حافظه ی بینایی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه ی زمان واکنش و حافظه ی بینایی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی :

تعداد صفحات : ۲۵

پژوهش حاضر به‌منظور مقایسه زمان واکنش و حافظه‌ی بینایی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن و ریاضی و دانش‌آموزان عادی انجام ‌شده است. این پژوهش با روش علی_مقایسه‌ای انجام‌گرفته است. نمونه پژوهش ۱۵ دانش‌آموز با اختلال یادگیری خواندن، ۱۵ دانش‌آموز با اختلال یادگیری ریاضی و ۱۵ دانش‌آموز عادی بودند که با روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای چندمرحله‌ای و اجرای آزمون‌های تشخیصی انتخاب شدند. ابزار مورداستفاده شامل آزمون حافظه‌ی بینایی کیم_کاراد، آزمون خواندن و دستگاه زمان واکنش‌ سنج بود. داده‌های به‌دست‌آمده با روش آماری تحلیل چند متغیری مانوا مورد تجزیه‌وتحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که بین مشکلات یادگیری آزمودنی‌ها با میزان خطا در آزمون حافظه‌ی بینایی و مدت‌زمان واکنش نسبت به محرک‌ها، رابطه‌ی مستقیم و معناداری وجود دارد (۰.۰۵>P). همچنین در آزمون حافظه‌ی کیم_کاراد بین دو گروه با اختلال خواندن و عادی تفاوت معنادار است، اما بین گروه با اختلال ریاضی و خواندن و گروه عادی در این زمینه تفاوت معنادار وجود ندارد (۰.۰۵>P). نتایج به‌دست‌آمده بیان‌کننده‌ی آن است که بین سه گروه ازنظر حافظه‌ی بینایی و زمان واکنش تفاوت معنادار وجود دارد. نتایج پژوهش نشان داد که عملکرد کودکان با اختلال خواندن و ریاضی در حافظه‌ی بینایی در مقایسه با کودکان عادی پایین‌تر است و هم‌چنین در بخش مربوط به سنجش زمان واکنش کودکان با اختلال ریاضی و خواندن عملکرد ضعیف‌تری نسبت به کودکان عادی دارند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.