تبیین روابط ساختاری رفتارهای حفظ همسر بر اساس صفات پاتولوژیک شخصیت: نقش میانجیگر نظام ارزشی همسر و عملکرد زوج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین روابط ساختاری رفتارهای حفظ همسر بر اساس صفات پاتولوژیک شخصیت: نقش میانجیگر نظام ارزشی همسر و عملکرد زوج دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین روابط ساختاری رفتارهای حفظ همسر بر اساس صفات پاتولوژیک شخصیت: نقش میانجیگر نظام ارزشی همسر و عملکرد زوج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین روابط ساختاری رفتارهای حفظ همسر بر اساس صفات پاتولوژیک شخصیت: نقش میانجیگر نظام ارزشی همسر و عملکرد زوج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین روابط ساختاری رفتارهای حفظ همسر بر اساس صفات پاتولوژیک شخصیت: نقش میانجیگر نظام ارزشی همسر و عملکرد زوج :

تعداد صفحات : ۱۰

مقدمه
این پژوهش با هدف تبیین روابط ساختاری رفتارهای حفظ همسر بر اساس صفات پاتولوژیک شخصیت: نقش میانجیگر نظام ارزشی همسر و عملکرد زوج انجام شد.
روش کار
روش پژوهش حاضر از نوع همبستگی با رویکرد مدل ساختاری بود. از جامعه آماری زوجین دانشجو در دانشگاه‌های آزاد اسلامی‎واحد علوم تحقیقات و واحد رودهن، با استفاده از روش دردسترس، ۳۷۸ نمونه انتخاب شد و به پرسشنامه­های رفتارهای حفظ همسر، صفات پاتولوژیک شخصیت، نظام ارزشی همسر و عملکرد زوج پاسخ دادند. داده-های پژوهش با استفاده از تحلیل مسیر و مدل ساختاری تحلیل شد.
نتایج
ضریب مسیر کل بین صفات پاتولوژیک شخصیت با رفتارهای مثبت حفظ همسر منفی و با رفتارهای منفی حفظ همسر مثبت و در سطح ۰۱/۰ معنادار بود. همچنین نتایج نشان داد که نظام ارزشی همسر و عملکرد زوج­ها، ارتباط بین رفتارهای حفظ همسر و صفات پاتولوژیک شخصیت را بطور معنی­داری میانجی­گری می­کند.
نتیجه ­گیری
با تقویت نظام ارزشی همسر و عملکرد زوجین می­توان رفتارهای حفظ همسر و در نتیجه رضایت زناشویی را بهبود بخشید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.