چالش‌ها و موانع فراروی ارتقای کیفیت نان‌های مسطح سنتی در کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چالش‌ها و موانع فراروی ارتقای کیفیت نان‌های مسطح سنتی در کشور دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چالش‌ها و موانع فراروی ارتقای کیفیت نان‌های مسطح سنتی در کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چالش‌ها و موانع فراروی ارتقای کیفیت نان‌های مسطح سنتی در کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چالش‌ها و موانع فراروی ارتقای کیفیت نان‌های مسطح سنتی در کشور :

سابقه و هدف: نان ماده اصلی در سبد غذایی خانوارهای ایرانی است و روزانه قسمت اعظم انرژی، پروتئین، برخی از مواد معدنی و ویتأمین های مورد نیاز بدن را تأمین می کند. باتوجه به اینکه پارامترهای کیفی نان نقش مهمی در سلامتی و رضایت مصرف کنندگان دارد، مطالعه حاضر به منظور شناسایی چالش ها و موانع فراروی ارتقای کیفیت نان از دیدگاه ذی نقشان کلیدی و صاحب نظران مرتبط با زنجیره گندم، آرد و نان در کشور، نانوایان و مصرف کنندگان شهر تهران انجام شد.
مواد و روش‌ها: پژوهش حاضر به روش کیفی انجام شد. داده های کیفی با ۱۰ بحث گروهی متمرکز و ۳۴ مصاحبه انفرادی عمیق جمع آوری شد. در مجموع، ۱۱۷ نفر در این مطالعه مشارکت داشتند. روش انتخاب مشارکت کنندگان، نمونه گیری هدفمند و با حداکثر تنوع بود و با هدف شناسایی ذی نقشان کلیدی و صاحب نظران از روش گلوله برفی استفاده شد. اطلاعات به روش تماتیک یا درونمایه‌ای با نرم‌افزار MAXQDA2010 تحلیل شد.
یافته‌ها‌: عمده ترین چالش ها و موانع ارتقای کیفیت نان به ترتیبِ درجه اهمیت شامل کیفیت پایین مواد اولیه، استفاده از افزودنی های غیرمجاز در تهیه نان، آموزش و تجربه ناکافی کارگران نانوایی، مشخص نبودن متولی نان، عدم رعایت بهداشت فردی و محیط در نانوایی ها، نرخ گذاری نان بدون توجه به هزینه های نانوا، تصویب صدور مجوز نانوایی بدون اعمال نظر کارشناسی، مقرون به صرفه نبودن استفاده از بهبوددهنده ها برای نانوایی ها، دو نرخی بودن آرد، کوتاهی زمان پخت در تنور، حرارت مستقیم پخت، و عدم دقت کافی در خرید گندم به دلیل دولتی بودن سیستم خرید بودند.
نتیجه گیری: یافته های مطالعه حاضر به فهم بهتر چالش ها و موانع ارتقای کیفیت زنجیره گندم و آرد و نان در کشور کمک می کند. این اطلاعات می تواند برای سیاستگذاری و برنامه ریزی در جهت ارتقای کیفیت تولید و عرضه نان مفید باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.