بررسی نگرش به اخلاق حرفه ای در دانشجویان دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی ساری در سال ۱۳۹۸


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نگرش به اخلاق حرفه ای در دانشجویان دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی ساری در سال ۱۳۹۸ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نگرش به اخلاق حرفه ای در دانشجویان دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی ساری در سال ۱۳۹۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نگرش به اخلاق حرفه ای در دانشجویان دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی ساری در سال ۱۳۹۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نگرش به اخلاق حرفه ای در دانشجویان دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی ساری در سال ۱۳۹۸ :

سابقه و هدف : در جامعه ی پزشکی، بحث اخلاق حرفه ای بسیار حائز اهمیت است و تحت عنوان medical ethics مباحث بسیار گسترده ای را به خود اختصاص داده است. لذا با توجه به اهمیت حقوق بیماران و اعتلای آن که تنها با اطلاع رسانی مردم و آموزش دندانپزشکان، میسر می شود، مطالعه ای با هدف بررسی نگرش دانشجویان دندانپزشکی ساری به اخلاق حرفه ای انجام گردید.
مواد و روش ها : در این مطالعه ی توصیفی، جامعه ی پژوهش کلیه ی دانشجویان ۳ سال آخر دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را شامل میشد که با سرشماری وارد مطالعه شدند. ابزار بررسی پرسشنامه ای پژوهشگر ساخته بر اساس مطالعات مرتبط با این زمینه بود که میزان روایی و پایایی آن در مطالعه ی کرمپوریان و همکاران مورد ارزیابی قرار گرفت.پس از تکمیل پرسشنامه ها ، نتایج حاصل با استفاده از نرم افزار SPSS 16 آنالیز شد.
یافته ها : بر اساس یافته ها ۱۰۶ دانشجو در این مطالعه شرکت کردند .میانگین سنی شرکت کنندگان۲۳.۸۴ ± ۲.۵۱ بود. پس از آنالیز داده های حاصل از مجموع امتیازات پرسشنامه ها، میانگین نگرش دانشجویان ۱۰۴.۹۷ ± ۹.۸۷ بود که در بازه ی نگرش خوب قرار میگیرد. فراوانی نگرش متوسط، خوب و بسیار خوب دانشجویان به ترتیب ۴.۷% ، ۷۹.۲% و ۱۶% بوده است
نتیجه گیری: دانشکده به عنوان تاثیرگذار ترین نیرو بر شکل دهی اخلاق دانشجویان می باشد؛ بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن تفاوت های حرفه ای دندانپزشکی، برنامه آموزشی درس اخلاق بازنگری و بر اساس این رشته تدوین گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.