تخمین پارامترهای کوره قوس الکتریکی با استفاده از روش بهینه سازی چند هدفه و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: کارخانه فولاد خوزستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تخمین پارامترهای کوره قوس الکتریکی با استفاده از روش بهینه سازی چند هدفه و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: کارخانه فولاد خوزستان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تخمین پارامترهای کوره قوس الکتریکی با استفاده از روش بهینه سازی چند هدفه و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: کارخانه فولاد خوزستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تخمین پارامترهای کوره قوس الکتریکی با استفاده از روش بهینه سازی چند هدفه و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: کارخانه فولاد خوزستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تخمین پارامترهای کوره قوس الکتریکی با استفاده از روش بهینه سازی چند هدفه و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: کارخانه فولاد خوزستان) :

کوره قوس الکتریکی یکی از بارهای مصرفی بزرگ در شبکه قدرت می باشد و که با توجه به اینکه یک بار غیرخطی و تصادفی است، باعث اختلالات زیادی را در شبکه ایجاد می کند. کوره قوس باعث ایجاد مشکلاتی مانند هارمونیک، زیر هارمونیک، نامتعادلی ولتاژ، فلیکر ولتاژ و نوسان ولتاژ و جریان روی شبکه قدرت می شود. از این رو به منظور کاهش مشکلات ناشی از کوره های قوس الکتریکی، نیاز به نصب تجهیزات جبران کننده مانند SVC در کنار آنها می باشد. به منظور تحلیل اثرات کوره قوس الکتریکی بر روی شبکه، محاسبه ظرفیت و نوع جبران ساز موردنیاز هر کوره قوس، ابتدا باید مدل مناسب کوره استخراج شده و در محیط نرم افزار شبیه سازی انجام گیرد. بعد از انجام شبیه سازی در محیط نرم افزار و مطالعه رفتار کوره، جبران کننده مناسب برای کوره قوس طراحی خواهد شد. با توجه به اینکه کوره قوس رفتار غیرخطی و تصادفی دارد ارائه یک مدل مناسب و تا حد امکان دقیق برای مطالعه پدیده های کیفیت توان ناشی از کوره بر روی شبکه، دشوار است. هدف از این مقاله به دست آوردن یک مدل مناسب برای کوره قوس الکتریکی شرکت فولاد خوزستان می باشد. برای این منظور ابتدا از ولتاژ و جریان ترانسفورماتور کوره داده برداری انجام شده، سپس جهت تطبیق مدل های موردنظر و به دست آوردن پارامترهای بهینه مدل از الگوریتم ژنتیک، با استفاده از نرم افزار MATLAB بهترین مدل انتخاب شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.