آثار توکل در آرامش روان با توجه به قرآن کریم و روایات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آثار توکل در آرامش روان با توجه به قرآن کریم و روایات دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آثار توکل در آرامش روان با توجه به قرآن کریم و روایات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آثار توکل در آرامش روان با توجه به قرآن کریم و روایات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آثار توکل در آرامش روان با توجه به قرآن کریم و روایات :

هدف: این مطالعه با هدف بررسی ارتباط مؤلفه قرآنی توکل و افزایش سطح آرامش روان از منظر آیات و روایات انجام شد.
مواد و روش ها‌: این مطالعه به روش کتابخانه‌ای و در نحوه استناد داده‌ها از شیوه استنادی و در تجزیه و تحلیل مطالب، از روش تحلیل محتوایی از نوع توصیفی– تحلیلی پیروی می‌کند.
یافته‌ها: خداوند متعال برای هدایت انسان، قرآن کریم را نازل نموده است و از همین رو آموزه‌های آن بی‌ارتباط با روان آدمی نیست. در میان آموزه‌های قرآنی، توکل داشتن عملی متدیّنانه است و فضیلتی والا محسوب می‌شود. از همین جا اهمیت و جایگاه توکل و ضرورت شناخت آن در ارتباط با آرامش روان آشکار می‌شود. از بررسی معناشناسانه این واژه و کاربرد قرآنی – روایی‌اش به دست می‌آید که آن را می‌توان نشانه‌ای برای ایمان دانست.
نتیجه‌گیری: بنابر پژوهش حاضر که بر روی آیات قرآن و روایات انجام شده است، توکل سبب مصون ماندن مؤمن از فتنه‌ها و آزار ندیدن او از غیر می‌شود و در بُعد روانی سبب کاهش احساس ترس، اضطراب و به موجب آن کاهش احساس اندوه می‌شود و در ضمن احساس امنیت، آسایش و شجاعت را در انسان افزایش می‌دهد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.