تحقیق تصمیم گیری و اهمیت آن با فرمت ورد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۱۵۴,۵۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق تصمیم گیری و اهمیت آن با فرمت ورد دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق تصمیم گیری و اهمیت آن با فرمت ورد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق تصمیم گیری و اهمیت آن با فرمت ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق تصمیم گیری و اهمیت آن با فرمت ورد :

دید کلی :
هدف از این تحقیق بررسی تصمیم گیری و اهمیت آن با فرمت docx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


توضیحات کامل :

هدف از این تحقیق بررسی تصمیم گیری و اهمیت آن با فرمت docx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

تحقیق تصمیم گیری و اهمیت آن با فرمت ورد
فهرست مطالب

تصمیم گیری

۲-۷-۱- تعریف تصمیم گیری و اهمیت آن

۲-۷-۲- سبک ها و نظریات تصمیم گیری

۲-۷-۲-۱- سبک‌های پنج گانه وروم، و یتون

۲-۷-۲-۲- لوین

۲-۷-۱-۳- مک گرگو

۲-۷-۱-۴- لیکرت

۲-۷-۱-۵- آرجریس

۲-۷-۱-۶- ماکس وبر

منابع

 

 

 

تصمیم گرفتن درلغت، به معنی اداره کردن،و قصد کردن آمده است (دهخدا،۱۳۴۳، ج۱۵، ص۷۳۲ ). استونر تصمیم گیری را فرایندی تشریح می‌کند که از طریق آن، راه حل مسأله معینی انتخاب می‌گردد (رضائیان،۱۳۸۳، ص ۶۱). در تعریفی دیگر، تصمیم گیری انتخاب یک راه از میان راه‌های مختلف آمده است (سیدمهدی الوانی، ۱۳۸۵، ص۱۹۹). دفت تصمیم گیری را فرایند شناسایی و حل مسائل می‌داند (دفت، ۱۳۸۵،ج۲، ص ۶۸۵).تصمیم گیری یکی از مسائل مهم در مدیریت است. تصمیمات مدیر در موارد گوناگون به طور مستقیم یا غیرمستقیم، سازمان را در جهت رسیدن به اهداف هدایت می‌کند.

 

 

 

اهمیت تصمیم گیری به حدی است که برخی از صاحب نظران نظیر سایمون فرایند تصمیم گیری را با مدیریت یکی دانسته و تمام کار گروه‌های مدیریت را در قالب تصمیم گیری بیان می‌کند (سایمون، ۱۳۷۱). فراگرد مدیریت را می‌توان به تصمیم گیری واجرای تصمیم تجزیه کرد. از این رو، بعضی از صاحبنظران، تصمیم گیری را با مدیریت مترادف دانسته آن را قلب تپنده سازمان تلقی می‌کنند، زیراکه مدیران، بخش عمده ای از وقت ونیروی خود را صرف تصمیم گیری می‌سازند وتقریباَ همه وظایف مهم مدیریت مستلزم تصمیم گیری است. آن ها برای حل مشکل یا اقدام تازه، تصمیم می‌گیرند وآنگاه تصمیم خود را به مرحله عمل می‌سپارند. تصمیم درمرحله عمل، چارچوب فعالیت کارکنان یک واحد سازمانی یا کل سازمان را تشکیل می‌دهد. به عبارت دیگر، تصمیم مدیریت، تکلیف عملیات سازمانی را معلوم می‌کند. از این رو، تصمیم گیری فعالیتی حساس وپراهمیت است (علاقه بند، ۱۳۸۶ ، ص۱۵).

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.