چارچوب و مبانی نظری در مورد عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت word


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چارچوب و مبانی نظری در مورد عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت word دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چارچوب و مبانی نظری در مورد عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چارچوب و مبانی نظری در مورد عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چارچوب و مبانی نظری در مورد عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت word :

دید کلی :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت docx


توضیحات کامل :

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت docx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

برای اندازه گیری عدم تقارن اطلاعاتی میان شرکت های ناشر و سرمایه گذاران و طبقه بندی شرکت ها از نظر سطوح عدم تقارن اطلاعاتی، از چهار متغیر، فرصت های رشد، عمر شرکت، انداره شرکت و نظام حاکمیت شرکتی استفاده می کنند که در تحقیقات پیشین مورد تایید قرار گرفته است. نخست اینکه خان و واتز (۲۰۰۹) معتقدند؛ عدم تقارن اطلاعاتی میان مدیران و سرمایه گذاران به همراه فرصت های رشد شرکت ها افزایش می یابد،  چونکه جریانات نقدی ناشی از این فرصت های رشد معمولا غیر قابل تایید بوده و موجب افزایش هزینه های نمایندگی می شوند(خان و واتز، ۲۰۰۹).

 

 

 

دوم اینکه شرکت های جوانتر نسبت به شرکت های قدیمی تر گرایش به استفاده بیشتر از فرصت های رشد و استفاده از سیستم های حسابداری و گزارشگری ضعیف تر دارند که این امر موجب بالا رفتن دامنه عدم تقارن اطلاعاتی می شود(استل و کرلی ،۱۹۷۰). سوم اینکه شرکت های بزرگتر کاملتر بوده و اطلاعات محیطی بیشتری در ارتباط با شرکت دارند که موجب کاهش ابهام در ارتباط با وضعیت آتی شرکت و درنتیجه کاهش عدم تقارن اطلاعاتی می گردد. و چهارم اینکه شرکت هایی با نظام حاکمیت شرکتی قوی تر موجب تخصیص بهینه منافع به تمام سهامداران و کاهش مسائل نماینگی می شوند که آن هم کاهش عدم تقارن اطلاعاتی را بدنبال خواهد داشت(واتز،۲۰۰۳). بنابراین شرکت هایی با فرصت های رشد بالا، عمر پایین، اندازه کوچک و نظام حاکمیت شرکتی ضعیف تر با سطوح عدم تقارن اطلاعاتی بیشتری همراه خواهند بود.

 

 

 

چارچوب و مبانی نظری در مورد عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت word
فهرست مطالب

عدم تقارن اطلاعاتی

۱-۳-۲- مفهوم عدم تقارن اطلاعاتی

۲-۳-۲- نظریه عدم تقارن اطلاعاتی

۳-۳-۲- معیارهای ارزیابی عدم تقارن اطلاعاتی

۴-۲- محافظه کاری و عدم تقارن اطلاعاتی

پیشینه

منابع

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.