چارچوب و مبانی نظری در مورد عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
چارچوب و مبانی نظری در مورد عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت word دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد چارچوب و مبانی نظری در مورد عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چارچوب و مبانی نظری در مورد عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن چارچوب و مبانی نظری در مورد عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت word :
دید کلی :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت docx
توضیحات کامل :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت docx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
برای اندازه گیری عدم تقارن اطلاعاتی میان شرکت های ناشر و سرمایه گذاران و طبقه بندی شرکت ها از نظر سطوح عدم تقارن اطلاعاتی، از چهار متغیر، فرصت های رشد، عمر شرکت، انداره شرکت و نظام حاکمیت شرکتی استفاده می کنند که در تحقیقات پیشین مورد تایید قرار گرفته است. نخست اینکه خان و واتز (۲۰۰۹) معتقدند؛ عدم تقارن اطلاعاتی میان مدیران و سرمایه گذاران به همراه فرصت های رشد شرکت ها افزایش می یابد، چونکه جریانات نقدی ناشی از این فرصت های رشد معمولا غیر قابل تایید بوده و موجب افزایش هزینه های نمایندگی می شوند(خان و واتز، ۲۰۰۹).
دوم اینکه شرکت های جوانتر نسبت به شرکت های قدیمی تر گرایش به استفاده بیشتر از فرصت های رشد و استفاده از سیستم های حسابداری و گزارشگری ضعیف تر دارند که این امر موجب بالا رفتن دامنه عدم تقارن اطلاعاتی می شود(استل و کرلی ،۱۹۷۰). سوم اینکه شرکت های بزرگتر کاملتر بوده و اطلاعات محیطی بیشتری در ارتباط با شرکت دارند که موجب کاهش ابهام در ارتباط با وضعیت آتی شرکت و درنتیجه کاهش عدم تقارن اطلاعاتی می گردد. و چهارم اینکه شرکت هایی با نظام حاکمیت شرکتی قوی تر موجب تخصیص بهینه منافع به تمام سهامداران و کاهش مسائل نماینگی می شوند که آن هم کاهش عدم تقارن اطلاعاتی را بدنبال خواهد داشت(واتز،۲۰۰۳). بنابراین شرکت هایی با فرصت های رشد بالا، عمر پایین، اندازه کوچک و نظام حاکمیت شرکتی ضعیف تر با سطوح عدم تقارن اطلاعاتی بیشتری همراه خواهند بود.
چارچوب و مبانی نظری در مورد عدم تقارن محافظه کاریی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت word
فهرست مطالب
عدم تقارن اطلاعاتی
۱-۳-۲- مفهوم عدم تقارن اطلاعاتی
۲-۳-۲- نظریه عدم تقارن اطلاعاتی
۳-۳-۲- معیارهای ارزیابی عدم تقارن اطلاعاتی
۴-۲- محافظه کاری و عدم تقارن اطلاعاتی
پیشینه
منابع
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.