پاورپوینت تحلیل و بررسی مجموعه تجاری تیراژه تهران و دو نمونه تجاری خارجی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تحلیل و بررسی مجموعه تجاری تیراژه تهران و دو نمونه تجاری خارجی دارای ۹۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تحلیل و بررسی مجموعه تجاری تیراژه تهران و دو نمونه تجاری خارجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تحلیل و بررسی مجموعه تجاری تیراژه تهران و دو نمونه تجاری خارجی :

پاورپوینت تحلیل و بررسی مجموعه تجاری تیراژه تهران

مجتمع تجاری ترراج در زیر بنای ۳۴۰۰۰ متر مربع ، در زمینی به مساحت ۸۳۰۰ متر مربع و در چهار طبقه طراحی و ساخته شد. یکی از نکات برجسته طراحی این ساختمان ترکیب دو سبک معماری مدرن و سنتی ایرانی با یکدیگر است ، همانطور که قبلاً در ساختمانهای برجسته ای مانند فرهنگسرای نیاوران و موزه هنرهای معاصر مشاهده شد. با این حال ، به نظر می رسد که کاربرد این فرمول در طراحی مجتمع های تجاری تیراژ موفقیت بیشتری داشته است زیرا از معماری بازارهای سنتی الهام گرفته شده است.
یکی دیگر از ویژگی های طراحی مرکز خرید Tirage ، رعایت اصل تقارن از ابتدا است. با این حال ، این پروژه به دلیل ساخت در زمینی با شکل خاص ، همان طرح را دارد. با این حال ، معمار این ساختمان که متأسفانه اطلاعاتی در مورد آن ندارد ، با قرار دادن خلاقانه فضاها توانست تقارن بی نظیری ایجاد کند.
بررسی طبقات: تجزیه و تحلیل مجتمع تجاری در تهران
 طبقه پایینی مرکز خرید تارجا بیشترین فضا را در بین سایر طبقات دارد و همچنین یکی از شلوغ ترین ها است. زیرا وجود پارکینگ ها ، سوپر مارکت ، نمازخانه ، خدمات و تعداد واحدهای تجاری از مهمترین قسمت های مرکز خرید است. شایان ذکر است که یکی از دلایل اصلی اقبالی که ساکنان پایتخت به مرکز خرید ترج نشان دادند ، وجود این پارکینگ در زیرزمین است. قبل از احداث این مرکز خرید ، پارکینگ به ندرت در میان سایر مراکز خرید وجود داشت.
طبقه همکف مرکز خرید تارجا شامل فضاهایی است که هنگام رعایت قوانین و استانداردهای طراحی به بهترین شکل ممکن چیده شده است. این فضاها که عمدتا برای کارهایی مانند کافه ها در نظر گرفته شده اند ، هنگام ورود به این ساختمان احساس خوبی ایجاد می کنند.
در طراحی طبقات اول و همچنین طبقه همکف شاهد حضور کافه ها هستیم که البته بسیار کمتر از رستوران های موجود است. این نشان می دهد که دسترسی به این فضاها در طراحی مجتمع گردشگری اولویت دارد. از آنجا که در طبقه همکف کافه هایی به دلیل تعداد مشتری نسبت به رستوران ها وجود دارد ، آنها در طبقه دوم رستوران تهیه کرده اند. با این حال ، تقارن کل ساختمان مرکز خرید Tirage در طبقه اول کاهش یافته است و این به حدی پیش می رود که احتمال گم شدن وجود دارد!
طبقه دوم:
طبقات مختلف بازار ترج برای نشان دادن خلاقیت قابل توجه معمار طراحی شده است. زیرا پیچیدگی و عدم تقارن طبقه اول در طبقه دوم به طور کامل حذف شده و تقارن چشمگیر جایگزین آن شده است. در حالی که این تضاد دوباره در طبقه سوم تکرار می شود و به نظر می رسد هدفمند است. با این وجود ، وجود واحدهای تجاری و خدماتی در این دسته شاید یکی از دلایل سادگی و ثبات آن باشد.
همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، طبقه سوم مرکز خرید تیراژ مانند طبقه اول فاقد هر گونه تقارن است و وجود زمین بازی به نام سرزمین عجایب و سالن بولینگ این امر را تشویق می کند. با این حال ، این طبقه نیز دارای طراحی هوشمندی است که بسته به تعداد مشتریان ، همه فضاهای آن را در دسترس قرار داده است. شایان ذکر است که اکثر تبلیغات مرکز تجاری شهر و همچنین رادیو و تلویزیون حول این طبقه سوم و امکانات آن مانند سرزمین عجایب و یک سالن بولینگ می چرخد. بنابراین ، اهمیت آن برای شهرت این مرکز خرید نباید نادیده گرفته شود. و….

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.