پاورپوینت مزاحمت تلفنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مزاحمت تلفنی دارای ۱۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مزاحمت تلفنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مزاحمت تلفنی :

پاورپوینت مزاحمت تلفنی

پاورپوینت مزاحمت تلفنی از جرایم بحث شده در علم حقوق بوده و به معنای ایجاد مزاحمت و آزار رساندن به دیگران با استفاده از تلفن یا سایر وسایل مخابراتی است. پاورپوینت مزاحمت تلفنی یک فعل عمدی آگاهانه است که به محض کشف، مرتکب طبق قانون باید پاسخگوی عمل ناشایست خود باشد. عناصر تشکیل دهنده این جرم عبارتند از: عنصر قانونی، عنصر مادی و عنصر روانی. عنصر قانونی ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی است که مجازات‌هایی را برای این جرم در نظر گرفته است. عنصر مادی رفتار فیزیکی خارجی مرتکب است و عنصر روانی عمد خاص (قصد مزاحمت) است.

فهرست مندرجات

۱ – تعریف
۲ – عناصر
۲.۱ – عنصر قانونی
۲.۲ – عنصر مادی
۲.۳ – عنصر روانی
۳ – مجازات
۴ – پانویس
۵ – منبع

۱ – تعریف

پاورپوینت مزاحمت تلفنی عبارت است از اینکه کسی با استفاده از تلفن یا سایر وسایل مخابراتی، بدون جهت ضمن اشغال خط تلفن متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی، موجبات اذیت و آزار و سلب آسایش طرف دیگر را فراهم نماید. مثل اینکه در نصف شب با به صدا در آوردن زنگ تلفن دیگری او را از خواب بیدار کرده، آرامش او را بر هم زند.
ایجاد پاورپوینت مزاحمت تلفنی یک فعل عمدی آگاهانه است و به محض کشف، ملاک مسئولیت کیفری مزاحم شناخته می‌شود، مگر اینکه مرتکب با ارائه دلائل به دادگاه ثابت نماید که عمل او از روی حسن نیت بوده و با هدف مشروع انجام گرفته است.

۲ – عناصر

عناصر تشکیل دهنده جرم پاورپوینت مزاحمت تلفنی عبارتند از: عنصر قانونی، عنصر مادی و عنصر روانی.

۲.۱ – عنصر قانونی

ماد ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی مزاحمت با تلفن یا دستگاه‌های مخابراتی دیگر را جرم تلقی کرده و برای آن مجازات تعیین کرده است و علاوه بر آن ماده واحد قانون اصلاح تبصره ۲ ماد ۱۴ قانون تاسیس شرکت مخابرات ایران مصوب ۱۳۶۶ نیز مؤیّد این مطلب است.
نکات ضروری:
با توجه به صدر ماده که می‌گوید:
هر کس به وسیله تلفن یا دستگاه‌های مخابراتی دیگر برای اشخاص ایجاد مزاحمت نماید…
اوّلاً: مجنی‌علیه جرم پاورپوینت مزاحمت تلفنی علاوه بر شخص حقیقی، شامل مزاحمت شخص حقوقی نیز خواهد شد مثل اینکه کسی به آتش‌نشانی زنگ بزند و گزارش وقوع آتش‌سوزی برخلاف واقع را بدهد و باعث اعزام ماموران به محل گردد.
ثانیاً: وسیله ارتکاب جرم علاوه بر دستگاه تلفن شامل کلیه دستگاه‌های مخابراتی از قبیل دستگاه فرستنده بی سیم و با سیم و همین طور سایر وسایل مخابراتی که برای اعلام خبر و پیامک مورد استفاده قرار می‌گیرد خواهد شد.

۲.۲ – عنصر مادی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.