پاورپوینت دلائل الامامه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت دلائل الامامه دارای ۱۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت دلائل الامامه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت دلائل الامامه :

محتویات

۱ ارزش و اعتبار کتاب
۲ محتوای کتاب
۳ نسخه‌هاى کتاب
۴ متن کتاب

ارزش و اعتبار کتاب

دلائل الإمامه از منابع روایى معتبر شیعه است و مورد توجه علما و فقهاى شیعه قرار گرفته به طورى که در بسیارى از مجموعه هاى روایى از آن نقل شده و به آن استناد کرده اند. شیخ آقا بزرگ تهرانی درباره این کتاب مى فرماید: «… اولین کسى که از این کتاب نام برده، سید بن طاووس، متوفى ۶۶۴ هجرى، در کتاب «فرج المهموم» و «الیقین» بوده است. نسخه او کامل بوده ولى نسخه موجود در زمان ما کامل نیست و بعضى از بخش هایى که ابن طاووس به آن اشاره کرده را ندارد.»

این کتاب براى شناخت زندگینامه و سخنان و مقام ائمه معصوم علیهم السلام کتابى ارزشمند و قابل توجه مى باشد. همچنین کتاب حاضر دائره المعارف بزرگى از معارف اسلامى و مسائل عقیدتى است که از سرچشمه جوشان علوم اهل بیت علیهم السلام سرازیر شده است.

علما و فقهاى بزرگ شیعه سعى وافر در داشتند تا کلام و سیره آن بزرگواران را به گوش جهانیان رسانده، همگان را با روایات و سخنان ارزشمند آنان آشنا نمایند و در این راه از هیچ کوششى فروگزار نکردند.

طبرى نیز در راستای حفظ میراث گرانقدر امامان معصوم علیهم السلام، با نگارش این کتاب خدمتى شایان و قابل توجه در شناخت بهتر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نموده است.

محتوای کتاب

دلائل الإمامه، کتابى است اعتقادى که در آن به اثبات حقانیت امامان شیعه پرداخته و با ذکر آیات و روایات در فضائل و مناقب و معجزات آنها، از خلافت و جانشینى آنان بعد از پیامبر اکرم دفاع نموده است.

کتاب حاضر شامل موضوعاتى است مانند: نام هاى حضرت فاطمه سلام الله علیها، مصحف فاطمه سلام الله علیها، ولادت امام حسن علیه السلام، شهادت آن حضرت، اخبار شهادت امام حسین علیه السلام، نامه آن حضرت به بنى هاشم، معجزات امام زین العابدین علیه السلام، سفر امام باقر علیه السلام به شام، ماجراى آن حضرت با دانشمند مسیحى، ولادت امام جعفر صادق علیه السلام، القاب امام موسی کاظم علیه السلام، نماز استسقاى امام رضا علیه السلام، مدت زندگانى امام جواد علیه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.