پاورپوینت المسائل الطبیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت المسائل الطبیه دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت المسائل الطبیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت المسائل الطبیه :

محتویات

۱ ساختار
۲ گزارش محتوا
۳ وضعیت کتاب
۴ پانویس
۵ منابع مقاله

ساختار

کتاب «المسائل الطبیه»، داراى فصول و بخش‌هاى متعدد و مجزا نیست، بلکه بیشتر به سلسله مقالاتى پیرامون علم پزشکى و دیدگاه اسلام و شیعه درباره آن شبیه است تا کتابى بر اساس ساختارى منطقى و فصول و بخش‌هاى مرتب و مجزا. مؤلف، در این اثر کوشیده به مسائل پزشکى به‌صورت مختصر و به شیوه سؤال و جواب بپردازد.

گزارش محتوا

مى‌توان گفت این کتاب در دو بخش تدوین یافته است:

بخش اول، دربرگیرنده مباحثى همچون «قرآن و دانش پزشکى»، «پزشکى نزد اهل‌بیت» و… است و بخش دوم، احکام پزشکى و مسائل مرتبط با پزشک و پزشکى و پاسخ‌هایى را که آیت‌الله شیرازى به سؤالات پزشکان داده‌اند، در بر دارد.

قسمت دوم کتاب، خود داراى دو بخش است. در بخش اول – که بیشترین حجم کتاب را به خود اختصاص داده است – به مسائل رایج و عمومى پزشکى و احکام آنها و در بخش دوم به مسائل جدید (مستحدثه)، همانند تغییر جنسیت، پیوند اعضاء، تلقیح و… پرداخته شده است.

گرچه، کتاب، به‌صورت سؤال و جواب است، ولى گاه مؤلف محترم، از اشاره به استدلال‌هایى – هرچند مختصر – دریغ نمى‌ورزد؛ مثلاًدر پاسخ به این سؤال که گاه کارکنان زن بیمارستان‌ها زینت و آرایش خود را نمى‌پوشانند و آیا نگاه – بدون شهوت و ریبه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.