پاورپوینت تأثیر گناه در زندگی انسان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تأثیر گناه در زندگی انسان دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تأثیر گناه در زندگی انسان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تأثیر گناه در زندگی انسان :

پاورپوینت تأثیر گناه در زندگی انسان

کلیدواژه: ارتباط، انسان، خدا گناه، رذائل اخلاقی، توبه.

پرسش: آیا اگر انسان گناه کند خدا از زندگی انسان کاملاً بیرون می‌رود؟

پاسخ: گناه انسان را از خدا دور می‌کند. گناه دل انسان را تیره می‌کند، در نتیجه ظرفیتش برای معرفت الهی کاهش پیدا می‌کند، امّا گناه قابل جبران است، جبران گناه به توبه است، کسی که توبه کند؛ مثل کسی است که گناه نکرده است، البته مثل کسی است، نه این که خود او می‌شود. بالاخره، مرتبه آن کسی که از اول زندگیش اصلاً گناه نکرده، با آن کسی که گناه کرده و توبه کرده است، فرق می‌کند.

فهرست مندرجات

۱ – تیره شدن دل بر اثر گناه
۱.۱ – عصمت عملی
۱.۲ – نا امیدی
۲ – منبع

تیره شدن دل بر اثر گناه

این یک سؤال خوب و خیلی مهم است. گناه انسان را از خدا دور می‌کند. گناه دل انسان را تیره می‌کند، در نتیجه ظرفیتش برای معرفت الاهی کاهش پیدا می‌کند، اما گناه قابل جبران است، جبران گناه به توبه است، کسی که توبه کند؛ مثل کسی است که گناه نکرده است، البته مثل کسی است نه این که خود او می‌شود. بالاخره، مرتبه آن کسی که از اول زندگیش اصلاً گناه نکرده، با آن کسی که گناه کرده و توبه کرده است، فرق می‌کند، مثل این می‌ماند که شما چیزی را که یک اثری در آن پیدا شده، یک جوهری روی آن ریخته پاک می‌کنید، ولی ممکن است رنگ خفیفی جایش بماند.

عصمت عملی

البته مرتبه کسی که گناه نکند، به آن می‌گوییم عصمت عملی، عصمت عملی برای غیر معصومان شناخته شد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.