بررسی و تحلیل نمود های عاشقانه در رمان های دهه ی ۱۳۷۰ (با تکیه بر چهار رمان خانه ی ادریسی ها، سال بلوا، جزیره ی سرگردانی و من او)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تحلیل نمود های عاشقانه در رمان های دهه ی ۱۳۷۰ (با تکیه بر چهار رمان خانه ی ادریسی ها، سال بلوا، جزیره ی سرگردانی و من او) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تحلیل نمود های عاشقانه در رمان های دهه ی ۱۳۷۰ (با تکیه بر چهار رمان خانه ی ادریسی ها، سال بلوا، جزیره ی سرگردانی و من او)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تحلیل نمود های عاشقانه در رمان های دهه ی ۱۳۷۰ (با تکیه بر چهار رمان خانه ی ادریسی ها، سال بلوا، جزیره ی سرگردانی و من او)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تحلیل نمود های عاشقانه در رمان های دهه ی ۱۳۷۰ (با تکیه بر چهار رمان خانه ی ادریسی ها، سال بلوا، جزیره ی سرگردانی و من او) :

تعداد صفحات : ۱۳

چکیده «عشق» یکی از برجسته ترین مضامینی است که شاعران و نویسندگان در طول تاریخ ادبیات فارسی، همواره به آن توجه ای ویژه داشته اند. متون نظم و نظر پارسی از دیرباز تاکنون، عرصه ی نمایش دو گونه ی عشق مجازی و عشق حقیقی بوده است. در آثار منثور کهن، عالیترین جلوه های عشق را می توان در آثاری همچون مناجات نامه ی خواجه عبدالله انصاری و سوانح العشاق غزالی به تماشا نشست. رمان در سده ی اخیر، به عنوان یکی از انواع ادبی، به انحاء مختلف جولانگاه مضامین عاشقانه بوده است. بسیاری از رمان نویسان، از زمان پیدایش نخستین رمان های نوین فارسی تا بحال کوشیده اند تا دلدادگی ها، دلبستگی ها و شوریده-حالی های بشر را به شیوه های مختلف به تصویر بکشند. «بررسی و تحلیل نمود های عاشقانه در رمان های دهه ی ۱۳۷۰ (با تکیه بر چهار رمان خانه ی ادریسی ها، سال بلوا، جزیره ی سرگردانی و من او)»، هدف این پژوهش است. یافته های این پژوهش حاکی از آن است که عشق به اشکال مختلف زمینی و آسمانی در آثار مورد مطالعه انعکاس یافته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.