تعیین مکان مناسب برای دفن بهداشتی پسماند های شهرستان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین مکان مناسب برای دفن بهداشتی پسماند های شهرستان ایلام دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین مکان مناسب برای دفن بهداشتی پسماند های شهرستان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین مکان مناسب برای دفن بهداشتی پسماند های شهرستان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین مکان مناسب برای دفن بهداشتی پسماند های شهرستان ایلام :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۴

مقدمه: مکان یابی دفن بهداشتی زباله یکی از مهم ترین موضوعات محیط زیستی در شهرها است. اگر طراحی مراکز دفن زباله مناسب نباشد، موجب تهدید سلامتی انسان ها می شود. هدف از این تحقیق، تعیین مکان مناسب برای دفن بهداشتی زباله در شهرستان ایلام است.
مواد و روش ها: برای انجام تحقیق، از ابزار پرسش نامه و نظرسنجی از متخصصان استفاده شد. بدین منظور، به سه معیار اصلی زیست محیطی، هیدرولوژی، راه های دسترسی/مراکز جمعیتی توجه گردید. در زمینه معیار زیست محیطی، مواردی نظیر پوشش گیاهی، منابع آب های سطحی و زیستگاه های گونه های جانوری، در زمینه هیدرولوژی زیرمعیارهایی مانند عمق آب زیرزمینی، فاصله مکان مدنظر از چشمه ها، چاه ها و قنات ها و در زمینه معیار راه های دسترسی/مراکز جمعیتی مواردی ازجمله فاصله از مناطق حفاظت شده، جهت باد غالب و فاصله از راه های اصلی در نظر گرفته شد؛ سپس داده ها بر اساس فرایند تحلیل شبکه ای، وزن دهی و از نرم افزار Super Decision برای تلفیق لایه های اطلاعاتی استفاده گردید. پس از آن، بر اساس معیارها و زیرمعیارهای مطالعه شده، ۴ ناحیه برای دفن پسماند پیشنهاد شد. درنهایت، بر اساس وزن و رتبه بندی معیارها، ضریب آن ها و تشکیل جدول های ماتریس مقایسه زوجی، مناسب ترین گزینه برای دفن پسماندهای شهرستان ایلام انتخاب گردید.
یافته های پژوهش: نتایج تحقیق نشان می دهد که با توجه به معیارها و زیرمعیارهای مطالعه شده، ناحیه یک با وزن ۴۱۹/۰ و نرخ ناسازگاری ۰۵/۰ از میان چهار گزینه انتخابی، مناسب ترین مکان برای دفن زباله شهرستان ایلام است.
بحث و نتیجه گیری: یافته ها نشان داد که نرم افزار Super Decision قابلیت مناسبی برای مکان یابی محل دفن زباله دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.