بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی در ارتقاء فرهنگ شهروندی از دیدگاه مدیریت شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی در ارتقاء فرهنگ شهروندی از دیدگاه مدیریت شهری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی در ارتقاء فرهنگ شهروندی از دیدگاه مدیریت شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی در ارتقاء فرهنگ شهروندی از دیدگاه مدیریت شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی در ارتقاء فرهنگ شهروندی از دیدگاه مدیریت شهری :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۲۱

چکیده لازمه ی حل مسائل شهری، بحران های شهرنشینی و اصلاح رفتار شهروندان، وجود یک فرهنگ مناسب شهروندی و شهرنشینی است که این مقولات جزءپایه های اساسی و دوام شهری می باشند و همه ی اجزای یک زندگی شهری باید با در نظر گرفتن نقش فرهنگ در مناسبات اجتماعی شهر، تاسیسات شهری، نظام حمل و نقل، کالبد شهر و کاربردهای شهری سعی کنند، تعادل لازم را به وجود آورند. از جمله عوامل مرتبط با فرهنگ شهروندی میزان استفاده از رسانه های اجتماعی و مجازی می باشد. رسانه ها مهم ترین نقش را در آموزش های همگانی و شهروندی بر عهده دارند زیرا مخاطبان آنها قشرهای وسیعی از جامعه را تشکیل می دهندو وسایل ارتباط جمعی با در دسترس قراردادن برنامه ها، فرهنگ جدیدی را به وجود می آورند. بنابراین مدیران شهری می توانند از رسانه ها و برنامه های کاربردی و کارشناسی شده ی آنها به منظور فرهنگ سازی شهروندان استفاده کرده و اقدامات موثری در این زمینه داشته باشند. با توجه به اینکه فرهنگ شهروندی، هنجارهای جامعه را رقم می زند، پایه های ارتباط میان شهروندان را شکل میدهد، امنیت و آرامش در آن هویداست و مشارکت شهروندان در فعالیت های مختلف را نشان می دهد. بنابراین بررسی آن به عنوان یک مسئله ی مهم دارای ضرورت است و با توجه به نقش رسانه های اجتماعی در افزایش آن پژوهش حاضر به دنبال پاسخ به این سوال اصلی می باشد که آیا استفاده از رسانه های اجتماعی بر ارتقای فرهنگ شهروندی تاثیر دارد؟

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.