شبیه سازی فرآیند جذب دی اکسید کربن از گاز دودکش پتروشیمی زاگرس به روش LVC با حلال متیل دی اتانول آمین فعال شده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی فرآیند جذب دی اکسید کربن از گاز دودکش پتروشیمی زاگرس به روش LVC با حلال متیل دی اتانول آمین فعال شده دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی فرآیند جذب دی اکسید کربن از گاز دودکش پتروشیمی زاگرس به روش LVC با حلال متیل دی اتانول آمین فعال شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی فرآیند جذب دی اکسید کربن از گاز دودکش پتروشیمی زاگرس به روش LVC با حلال متیل دی اتانول آمین فعال شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی فرآیند جذب دی اکسید کربن از گاز دودکش پتروشیمی زاگرس به روش LVC با حلال متیل دی اتانول آمین فعال شده :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۴

در این مقاله یک فرایند انتگراسیون شده براساس حلال فرموله شده متیل دی اتانول آمین با فعال کننده پیپارازین به منظور جذب پس از احتراق دی اکسید کربن از گاز دودکش ارائه شده است. روش انتگراسیونی موسوم به فشرده سازی بخار ضعیف (LVC)می باشد. همچنین جهت نشان دادن کارکرد روش و حلال استفاده شده در این مقاله، نتایج کار حاضر با کارهای پیشین مقایسه شده است. نتایج این تحقیق حاکی از این می باشند که استفاده از حلال متیل دی اتانول آمین فعال شده با پیپارازین تاثیر بسیار خوبی در کاهش مصرف انرژی برای بازیابی حلال در برج دفع داشته است شبیه سازی واحد جذب دی-اکسید کربن به روش فشرده سازی بخار ضعیف نشان داد که، شدت مصرف انرژی برای بازیابی حلال به ازای دفع هر تن از دی اکسید کربن معادل با ۳/۴ بوده که این مقدار برای حلال مونواتانول آمین بین ۳/۷ الی /۴۶ بوده و برای ترکیب دو حلال دی اتانول آمین و مونواتانول آمین ۳/۸۲ شده است. همچنین مشخص شد که زمانی که از حلال متیل دی اتانول آمین فعال شده برای جذب ۹۰ درصدی پس از احتراق استفاده شده، نسبت مولی حلال به گاز برابر با ۴/۹ بوده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.