کاهش آلودگی صوتی و تامین ایمنی رانندگان وسایل نقلیه با اصلاح شکل و دانه بندی مصالح سنگی رویه جاده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاهش آلودگی صوتی و تامین ایمنی رانندگان وسایل نقلیه با اصلاح شکل و دانه بندی مصالح سنگی رویه جاده دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاهش آلودگی صوتی و تامین ایمنی رانندگان وسایل نقلیه با اصلاح شکل و دانه بندی مصالح سنگی رویه جاده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاهش آلودگی صوتی و تامین ایمنی رانندگان وسایل نقلیه با اصلاح شکل و دانه بندی مصالح سنگی رویه جاده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاهش آلودگی صوتی و تامین ایمنی رانندگان وسایل نقلیه با اصلاح شکل و دانه بندی مصالح سنگی رویه جاده :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۶

چکیدهآلودگی صوتی در جاده ها شامل سه دسته، صدای ناشی از واحد قدرت وسیله نقلیه، صدای ناشی از اثر آئرودینامیک وسیله نقلیه و صدای ناشی از اثر متقابل تایر/ روسازی است. از عوامل بسیار موثر در ایجاد صدای لاستیک/روسازی و کاهش صدای بازتابی از سطح آسفالت: بافت روسازی، عمر روسازی، سرعت خودرو و دما میباشند که در تحقیق حاضر عملکرد همزمان بافت روسازی در تامین اصطکاک وکاهش آلودگی مورد بررسی قرارگرفتهاست. بافت روسازی علاوه بر کاهش آلودگی صدا، باید دارای مقاومت لغزشی مناسب در سرعتهای زیاد، باشد. زیرا یکی از عوامل موثر ایمنی، بهبود اصطکاک سطحی روسازی میباشد.برای ارزیابی مقاومت لغزشی از آزمایش پاندول انگلیسی مطابق با استاندارد ASTM- E303-74 در شرایط مرطوب و خشک استفادهشد. عمق بافت روسازی، نسبت مستقیم با میزان آلودگی صدا و هر اندازه از مصالح درشتدانهتری استفاده شود، سبب افزایش میزان تراز صدا خواهد شد. باتوجه به نتایج، میتوان بیان کرد، که تهیه روسازیهایی با درصد درشتدانه بیشتر، میتواند باعث افزایش ۳۲درصدی اصطکاک و افزایش ۶ درصدی آلودگی صدا در اثر حرکت وسایلنقلیه را شامل شود. در مقایسه (آسفالت مرطوب و خشک)، مقاومت لغزشی آسفالت مرطوب ۶ درصد کاهش، و میزان صدای (روسازی/لاستیک) در آسفالت مرطوب نسبت به آسفالت خشک، با میانگین ۱۰ دسیبل افزایش یافتهاست. سنگدانههای سوزنی در افزایش ۱۵درصدی مقاومت لغزشی نسبت به سنگدانههای پولکی، حساسیت بیشتری در آزمایشها نشان دادند و سنگدانههای پولکی و سوزنی در میزان صدای روسازی/لاستیک بیتاثیر (کمتر از ۵درصد) واقع شدند. همچنین سنگدانههای پولکی در میزان مقاومت لغزشی، نیز بیتاثیر واقعشدند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.