مدل سازی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر رفتار شهروندی و رضایت شغلی با توجه به نقش تعدیلگر و رهبری توزیعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل سازی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر رفتار شهروندی و رضایت شغلی با توجه به نقش تعدیلگر و رهبری توزیعی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل سازی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر رفتار شهروندی و رضایت شغلی با توجه به نقش تعدیلگر و رهبری توزیعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل سازی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر رفتار شهروندی و رضایت شغلی با توجه به نقش تعدیلگر و رهبری توزیعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل سازی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر رفتار شهروندی و رضایت شغلی با توجه به نقش تعدیلگر و رهبری توزیعی :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۳۳

در عصر حاضر تغییرات شدید سازمان ها را ملزم به تحول را در مواردی مثل مدیریت، رهبری، رضایت شغلی و رفتار شهروندی، کرده است. هدف پژوهش حاضر بررسی میزان تاثیر گذاری مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر رفتار شهروندی و رضایت شغلی شهر تهران بود. با ت.جه به گستردگی جامعه آماری نمونه آماری به تعدلد ۳۷۵ نفر از طریق جدول مورگان انتخاب شد. برای انجام پژوهش از پرسشنامه های استاندارد مدیریت استراتژیک منابع انسانی چانگ و هانگ، رضایت شغلی مینه سوتا، رفتار شهروندی اورگان و گانوسکی، رهبری توزیعی دیویس استفاده شد. که به دلیل استاندارد بودن پرسشنامه ها و تحلیل عاملی انجام شده و نظرات خبرگان دارای روایی بودند و پایایی پرسشنامه ها از آزمون آلفای کرونباخ مورد بررسی قرار گرفت. بعد از جمع آوری داده ها با نرم افزار اس پی اس اس ۲۴، اسمارت پی ال اس ۳.۰ به مدلیابی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری پرداخته شد. نتایج نشان داد که اگر کارکنان در سازمان متوجه شوند رضایت شغلی و رفتار شهروندی در سازمان وجود ندارد آنگاه رهبری توزیعی نقش موثری نمی تواند در ترغیب کارکنان داشته باشد و رابطه کارمنان با سازمان و مدیران بر طبق آنچه تدوین شده مدیریت استراتژیک است انجام می شود. همچنین نتایج حاصل از پژوهش به مدیران شرکت های تولیدی پیشنهاد می کند که به رهبری توزیعی و ابعاد آن توجه ویژه ای داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.