مقایسه اثربخشی تدریس مجازی و سنتی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر پایه دوم ابتدایی شهر دزفول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثربخشی تدریس مجازی و سنتی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر پایه دوم ابتدایی شهر دزفول دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثربخشی تدریس مجازی و سنتی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر پایه دوم ابتدایی شهر دزفول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی تدریس مجازی و سنتی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر پایه دوم ابتدایی شهر دزفول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثربخشی تدریس مجازی و سنتی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر پایه دوم ابتدایی شهر دزفول :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۹

هدف پژوهش حاضر، مقایسه اثربخشی روش های تدریس آموزش مجازی و سنتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوم ابتدایی شهر دزفول در سال ۱۴۰۰ بود. نوع پژوهش حاضر به شیوه نیمه آزمایشی و از نوع طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه گواه بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر پایه دوم ابتدایی شهر دزفول میباشد. نمونه ای به حجم ۴۵ نفر به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شد. جهت گردآوری داده های پژوهش از خودکارآمدی تحصیلی (ASES) استفاده شد. داده ها با استفاده از روش های آماری توصیفی و استنباطی از جمله آزمون تحلیل واریانس مانکوا و آنکوا تحلیل شدند. یافته ها نشان داد روش تدریس مجازی بطور معنادار بر نمره خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان موثر است و در مقایسه با روش سنتی، تفاوت معناداری در افزایش میزان این متغیر در دانش آموزان دارد. که این تفاوت به نفع تدریس مجازی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.