پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس بد رفتاری عاطفی والدین و باورهای فراشناختی در دختران پایه متوسطه دوم شهر بوکان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس بد رفتاری عاطفی والدین و باورهای فراشناختی در دختران پایه متوسطه دوم شهر بوکان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس بد رفتاری عاطفی والدین و باورهای فراشناختی در دختران پایه متوسطه دوم شهر بوکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس بد رفتاری عاطفی والدین و باورهای فراشناختی در دختران پایه متوسطه دوم شهر بوکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس بد رفتاری عاطفی والدین و باورهای فراشناختی در دختران پایه متوسطه دوم شهر بوکان :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۰

هدف از این تحقیق پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس بد رفتاری عاطفی والدین و باورهای فراشناختی در دختران پایه متوسطه دوم شهر بوکان بود. تحقیق حاضر از نظر هدف پژوهش، کاربردی و از نظر چگونگی جمع آوری داده ها توصیفی(غیر آزمایشی) همبستگی به شمار می آید که به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری پژوهش کلیه دختران پایه متوسطه دوم مدارس شهر بوکان که با توجه به استعلام از سازمان اموزش و پرورش شهر تعداد انها حدود ۹۶۰۰ نفر می باشد. که با توجه به حجم جامعه تعداد ۳۷۰ نفر با توجه به جدول مورگان بعنوان نمونه به روش نمونه گیری خوشه ای در دسترس انتخاب شدند. ابزارهای پژوهش شامل مقیاس اضطراب اجتماعی لایبویتز برای جوانان و نوجوانان (۲۰۰۳)، پرسشنامه بدرفتاری فیدل((۱۹۸۹ و پرسشنامه ی فراشناخت MCQ-) (30 بود. که از آزمون تحلیل رگرسیون چند متغیره برای پیش بینی تاثیر متغیر پیش بین بر ملاک استفاده شد. نتایج حاکی از آن است که اضطراب اجتماعی رابطه مثبت و معنادار با بد رفتاری عاطفی والدین دانش آموزان دارد. همچنین باورهای فراشناختی، رابطه معنادار و منفی با اضطراب اجتماعی دارد. بنابراین بد رفتاری عاطفی نقش پیش بینی کنندگی مثبت و باورهای فراشناختی پیش بینی کنندگی مثبت اضطراب اجتماعی را در دانش آموزان دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.