بررسی تجربیات دانش آموزان دبیرستانی کانادا، از موانع ادراک شده وحمایت های دریافت شده در پیگیری آمال و آرزوهای تحصیلی و شغلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تجربیات دانش آموزان دبیرستانی کانادا، از موانع ادراک شده وحمایت های دریافت شده در پیگیری آمال و آرزوهای تحصیلی و شغلی دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تجربیات دانش آموزان دبیرستانی کانادا، از موانع ادراک شده وحمایت های دریافت شده در پیگیری آمال و آرزوهای تحصیلی و شغلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تجربیات دانش آموزان دبیرستانی کانادا، از موانع ادراک شده وحمایت های دریافت شده در پیگیری آمال و آرزوهای تحصیلی و شغلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تجربیات دانش آموزان دبیرستانی کانادا، از موانع ادراک شده وحمایت های دریافت شده در پیگیری آمال و آرزوهای تحصیلی و شغلی :

تعداد صفحات : ۳۷

از دیدگاه پیروان های روانی انتخاب شغل و حرفه (کرایتز، ۱۹۶۹ ) یا مسیر تحصی ل ی، انسان عامل اصلی و مرکز توجه در تصمیم گیری ها است. همچنین، دیگر دیدگاه ها مانند نظریه های روش عوامل اجتماعی و نظریه های تصمیم گیری بیش از همه به اهمیت تجربه درک شده از موانع یا حمایت های دریافت شده در رسیدن به آمال و آرزوهای تحصیلی و شغلی توجه کرده اند؛ در این پژوهش که از روش تحقیق طولی استفاده شده است، تمام دانش آموزان دو دبیرستان در ایالت اونتاریوی کانادا که جمع ا تعداد ۱۰۳۳ نفر می شدند، به طور تصادفی نمون ه گیری شدند که از این میان ۲۱۰ دانش آموز ( ۸۱ پسر و ۱۲۹ دختر ) تا مرحله پایان طرح ۵ ساله تحقیق از طری ق پرسشنامه محقق ساخته مورد بررسی قرار گرفتند. یافته های این بررسی، که با استفاده از روش های آماری مختلف نظیر تحلیل واریانس و رگرسیون مورد ارزیابی قرار گرفت نشان می دهد که تجربیات شخصی از حمایت ها و موانع در ارتباط با کسب تحصیلات به صورت معنی داری بین جنس ، سن و مسیرهای تحصیلی متفاوت نبود . یعنی اینکه بین مشکلات دختران و پسران دانش آموز و سن آنها در سال های مختلف تحصیلی تفاوت معنی داری دیده نمی شود. یکی از مشکلات عمده ای که در گروه دبیرستان و کالج در مرحله آخر تحقیق مورد ارزیابی قرار گرفت ، م ساله عدم تصمیم گیری بود . بدین ترتیب که در بیشتر موارد، آمال و آرزوهای تحصیلی و شغلی سطح بالا که در اواسط دوره نوجوانی بنا شده است با دستیابی به آن در اوایل جوانی همسو هستند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.