بررسی میزان بهره گیری کارکنان کلانتری های شهر کرج از رویکردهای علمی پیشگیری از جرم در سال ۱۳۸۹ (بررسی رویکرد حل مسئله در پیشگیری وضعی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان بهره گیری کارکنان کلانتری های شهر کرج از رویکردهای علمی پیشگیری از جرم در سال ۱۳۸۹ (بررسی رویکرد حل مسئله در پیشگیری وضعی) دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان بهره گیری کارکنان کلانتری های شهر کرج از رویکردهای علمی پیشگیری از جرم در سال ۱۳۸۹ (بررسی رویکرد حل مسئله در پیشگیری وضعی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان بهره گیری کارکنان کلانتری های شهر کرج از رویکردهای علمی پیشگیری از جرم در سال ۱۳۸۹ (بررسی رویکرد حل مسئله در پیشگیری وضعی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان بهره گیری کارکنان کلانتری های شهر کرج از رویکردهای علمی پیشگیری از جرم در سال ۱۳۸۹ (بررسی رویکرد حل مسئله در پیشگیری وضعی) :

تعداد صفحات : ۴۵

پیشگیری از جرم، مبارزهای هدفمند از طریق تشخیص مسئله و حذف عوامل آن است. یکی از راهبردهای تخصصی پیشگیری وضعی برای علت شناسی و حل مستمر مسایل اجتماعی «حل مسئله» است. حل مسئله فرایندی راهکارمحور، علمی، کاربردی و نظام مند است که به تشخیص مسئله و اجرای راهکارهای پیشگیری از آن می پردازد. مقاله حاضر فرایند حل مسئله و مهارت- ها و کاربردهای آن در پیشگیری وضعی و میزان تسلط کارکنان بخش پیشگیری کلانتری های کرج را در سال ۱۳۸۹ تبیین و تشریح می کند. هدف اصلی مقاله حاضر عبارتند از تبیین و تشریح رویکرد «حل مسئله»، تعیین میزان آشنایی و استفاده علمی کارکنان بخش پیشگیری کلانتری های کرج با رویکرد «حل مسئله». این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر نوع توصیفی- تحلیلی می باشد. جامعه آماری این تحقیق را کارکنان بخش پیشگیری کلانتری های ۳۲ گانه شهر کرج، مجموعا به تعداد ۶۰۰ نفر تشکیل می دهد که تعداد ۱۵۰ نفر از آنان که به نوع مجری طرح های پیشگیرانه بوده اند به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار اصلی جمعآوری اطلاعات، پرسشنامه باز می باشد. در این پرسشنامه برحسب مقیاس لیکرت سازماندهی شده و تجزیه و تحلیل آماری با استفاده از نرم افزار SPSS صورت گرفته است. ضریب پایایی پرسشنامه تنظیم شده برحسب فرمول کرونباخ ۷۶۷۳/۰ می باشد که نشانگر آن است که ابزار اندازه گیری از قابلیت اعتماد لازم برخوردار است. با توجه به فرضیات تحقیق و با عنایت به نمونه موجود و آزمون های انجام شده، میزان آشنایی نظری و علمی کارکنان بخش پیشگیری کلانتری های کرج با رویکرد «حل مسئله» اندک است. از سویی میزان استفاده عملی کارکنان بخش پیشگیری کلانتری های کرج از رویکرد «حل مسئله» در حد قابل قبول قرار دارد. نتایج این تحقیق حکایت از آن دارند که امروزه رویکرد علمی «حل مسئله» را می توان یکی از راهبردهای کلان و موفق پیشگیری وضعی برای برطرف سازی دایمی بسیاری از دغدغه های اجتماعی دانست. این رویکرد به این دلیل برای پیشگیری وضعی و فعالیت های راهبردی پلیس اهمیت دارد که دارای گسترهای عظیم در برخورد با وخیم ترین مسایل بوده و بر انتخاب راهکارهای دراز مدت تاکید می ورزد. از سویی عدم آشنایی و آگاهی کارکنان پیشگیری کلانتری های کرج سبب ناکامی یا استفاده ناصحیح آنان از این رویکرد در پیشگیری از جرایم شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.