بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی منطقه دشتیاری از نظریه های شناخت گرای کودکان و به کارگیری آن در فرایند تدریس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی منطقه دشتیاری از نظریه های شناخت گرای کودکان و به کارگیری آن در فرایند تدریس دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی منطقه دشتیاری از نظریه های شناخت گرای کودکان و به کارگیری آن در فرایند تدریس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی منطقه دشتیاری از نظریه های شناخت گرای کودکان و به کارگیری آن در فرایند تدریس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی منطقه دشتیاری از نظریه های شناخت گرای کودکان و به کارگیری آن در فرایند تدریس :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۲۹

پژوهش حاضر به منظور بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی منطقه دشتیاری از نظریه های شناخت گرای کودکان و به کارگیری آن در فرایند تدریس انجام پذیرفت. روش تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری شامل کلیه معلمان رسمی مقطع ابتدایی منطقه دشتیاری به تعداد ۴۰۰ نفر بود و حجم نمونه آن با استفاده از فرمول کوکران ۱۹۶ نفر محاسبه شد. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش دو پرسشنامه محقق ساخته به همراه فرم چک لیست مشاهده عملکرد معلمان در بهره گیری از الهامات ماخوذ از نظریه های شناخت گرا در تدریس بود که پایایی پرسشنامه در پژوهش حاضر به روش آلفای کرونباخ ۰/۸۴ محاسبه شد. براساس نتایج حاصل از فرضیات تحقیق میزان معلومات معلمان دوره ابتدایی منطقه دشتیاری از نظریه های شناخت گرا در سطح پایین تر از متوسط است، به طوری که میانگین نمره های معلمان این دوره در ارتباط با نظریه های شناخت گرا در آزمون سنجش نظریه های شناخت گرای کودکان کمتر از ۱۰ است. همچنین نتایج نشان داد بیش ترین کاربرد نظریه های شناخت گرا در کلاس درس و فرایند تدریس در حوزه نظریه پردازش اطلاعات و کم ترین آنها در حوزه نظریه فراشناخت بوده است. گذراندن دوره های آموزش ضمن خدمت، میزان تحصیلات و رشته تحصیلی (علوم تربیتی و رشته های مرتبط با آموزش ابتدایی) در میزان آشنایی و معلومات معلمان و کاربست از نظریه های شناخت گرای کودکان موثر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.